آماده باش کامل دستگاه های عضو ستاد سفرهای نوروزی در تربت حیدریه

تربت حیدریه – ایرنا – معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه از آماده باش کامل کلیه دستگاه های عضو ستاد سفرهای نوروزی این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

حسن فتحی نیا روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح ها و المان های نوروزی شهرداری و کمپ ها و پایگاه های سیار درون و برون شهری ستاد سفر این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ممکن است همچون سنوات قبل تربت حیدریه مورد بازدید سرزده مسئولان کشوری قرار بگیرد و از این حیث نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی گفت: با توجه به تجربه سال های گذشته، کشیک امور اراضی نیز به منظور جلوگیری از تخریب و یا تغییر کاربری اراضی منطقه با همکاری دادگستری، جهاد کشاورزی، زمین شهری و محیط زیست برقرار است.
شهردار تربت حیدریه نیز گفت: از مجموع ۱۲۴ طرح نوروزی نصب و اجرا شده در این شهر، ۲۴ مورد المان های خاص نوروز است که توسط هنرمندان اجرا شده و بقیه المان ها و طرح های گل و چمن کاری است که توسط واحد فضای سبز شهرداری اجرا شده است.
رمضانعلی شورابی افزود: امسال با تجهیز سامانه روشنایی، فرصت برای بازدید شبانه مسافران و گردشگران نیز از طرح ها فراهم آمده که امیدوار هستیم با تامین اعتبارات مورد نیاز بتوانیم سامانه نورپردازی شهر تربت حیدریه را در سال آینده متحول کنیم.
وی با بیان اینکه امسال در بوستان ها و مبادی ورودی و خروجی شهر نیز کانکس های سرویس بهداشتی و حمام عمومی برای رفاه حال مسافران استقرار یافته، گفت: همچنین آلاچیق ها و سکوهای سیمانی به منظور نصب چادرهای مسافرتی مسافران در نظر گرفته شده است.
شورابی اظهار داشت: با این حال تمهیدات لازم برای پذیرایی و اقامت مسافران در شرایط نامساعد جوی نیز با همکاری آموزش و پرورش فراهم شده است.
مسئول فضای سبز شهرداری تربت حیدریه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: برنامه نوروزی در زیباسازی میدان ها و بلوارهای سطح شهر، اجرای ۵۰ طرح گل کاری است که توسط همکاران شهرداری آماده سازی شده است.
سارا امینیان، هزینه اجرای این طرح ها را افزون بر دو میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: برای آبیاری فضای سبز بلوارها نیز سعی شده از سامانه آبیاری تحت فشار و بدون استفاده از تانکر یا کارگر استفاده شود. 
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
۶۱۲۱/۵۱۳۲

 

 

 

بازدیدها: 52

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *