حمیدرضا برادران شركا روز چهارشنبه در جمع اساتید دانشگاه تربت حیدریه با بیان اینكه دولت در خصوص تعامل با جهان وظیفه اش را انجام داد، افزود:پسابرجام یك فرصت طلایی برای كشور فراهم آورد

تربت حیدریه- ایرنا- مدیر گروه پژوهشی برنامه و بودجه و مدیر گروه پژوهشی اقتصاد كلان مركز تحقیقات راهبردی گفت: موافقت نامه برجام و شرایط پس از آن با عنوان پسابرجام، برای كشور یك فرصت طلایی فراهم كرده كه باید از آن درست استفاده شود.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا برادران شركا روز چهارشنبه در جمع اساتید دانشگاه تربت حیدریه با بیان اینكه دولت در خصوص تعامل با جهان وظیفه اش را انجام داد، افزود: در نقطه ای قرار داریم كه برای حضور درعرصه بین المللی، شرایط لازم فراهم شده اما هنوز شرایط كافی مهیا نیست.
وی اظهار كرد: بر همین اساس شرایط منطقی حكم می كند از وضعیت به وجود آمده به نحو مطلوب استفاده كنیم. 
رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در بخش دیگری لازمه دمكراسی را تحقق مشاركت حداكثری در انتخابات عنوان كرد و گفت: مردم در دور نخست انتخابات مشاركت پرشوری از خود به نمایش گذاشتند و شایسته است در دور دوم نیز كار ناتمام خود را با انتخاب فرد اصلح تمام كنند. 
وی گفت: در تربت حیدریه امكانات و پتانسیل های خوبی وجود دارد كه متاسفانه هنوز از قوه به فعل درنیامده و در درجه نخست زعفران این منطقه است كه متاسفانه گمنام مانده و نماینده مردم در مجلس می تواند در این خصوص موثر باشد.
شركا گفت: مجلس دارای قابلیت های زیادی است كه اگر نماینده توانمند و متخصص در این صحنه حضور پیدا كند، قادر خواهد بود، توانمندی های منطقه خود را معرفی و برای معرفی آنها راهكارهای قانونی وضع كند.
حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات دارای یك كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است كه در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس دو نامزد بر سر تصاحب آن رقابت می كنند.
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
۶۱۲۱/۵۱۳۲

 

 

انتهای پیام /*

بازدیدها: 77

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *