ضرب الاجل ثبت نام برای نوسازی حدود ۶۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در مشهد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از ضرب الاجل یک هفته ای برای ثبت نام نوسازی حدود ۶۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در این شهر خبر داد.

مهدی علوی مقدم روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دارندگان تاکسی های مدل ۸۵ به پایین فقط تا پایان هفته جاری برای ثبت ‌نام در طرح نوسازی فرصت دارند.
وی افزود: از اسفند سال گذشته تاکنون بیش از دو هزار و ۴۰۰ نفر برای نوسازی تاکسی های خود ثبت نام کرده اند و دارندگان حدود ۶۰۰ دستگاه دیگر هنوز برای نام نویسی اقدام نکرده اند.
وی با بیان اینکه پارسال نیز حدود هزار و ۲۳۰ دستگاه تاکسی فرسوده این شهر نوسازی شد اظهار کرد: از هفته آینده محدودیتهایی برای تاکسی های فرسوده که نسبت به نام نویسی در طرح نوسازی اقدام نکرده اند، اعمال می شود.
علوی مقدم گفت: علاوه بر جلوگیری از تردد و فعالیت تاکسی های فرسوده ، پروانه آنها نیز تمدید نخواهد شد.
وی همچنین از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال برای بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی خبر داد و افزود: ۸۵ درصد هزینه بیمه تکمیلی را شهرداری و ۱۵ درصد را رانندگان می پردازند.
وی ادامه داد: با اعتبار تخصیص داده شده حدود شش هزار راننده می توانند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند و اولویت با رانندگانی است که سریعتر نسبت به نام نویسی برای بیمه تکمیلی اقدام کرده اند.
هم اکنون ۱۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه تاکسی فعال در کلانشهر ۳٫۵ میلیون نفری مشهد خدمت رسانی می کنند که بیش از سه هزار دستگاه از این تعداد فرسوده هستند

بازدیدها: 37

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *