کمبود اعتبار و پیاده روهای خاکی تربت حیدریه


تربت حیدریه- ایرنا- معاون عمرانی شهردار تربت حیدریه گفت: کمبود منابع اعتباری، این نهاد را برای ساماندهی معابر و اصلاح وضعیت پیاده رو خیابان های شهر دچار مشکل کرده است.

ابوالقاسم عظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از سال ۹۲ تاکنون شهرداری نسبت به اصلاح پیاده رو خیابان های اصلی شهر به میزان چهار هزار و ۲۵۰ مترمربع اقدام کرده، اما اکنون از مدتی قبل ادامه اجرای این طرح به علت کمبود اعتبارات متوقف شده است.
وی با بیان این که ساماندهی سه هزار و ۷۰۰ مترمربع از مساحت پیاده روهای شهری با مشارکت شهروندان صورت گرفته، افزود: هزینه اصلاح هر مترمربع پیاده رو به طور متوسط ۵۰۰ هزار ریال است.
وی با بیان اینکه هنوز بخش زیادی از نقاط اصلی شهر نیازمند اصلاح پیاده رو است، گفت: با توجه به مشارکت بسیار ضعیف شهروندان، شهرداری در عمل قادر نیست خدمتی در این خصوص به مردم ارایه کند.
عظیمی اظهار داشت: شهرداری الگوی اصلی کار مورد نظر برای اصلاح پیاده روهای شهر را، در بخشی از خیابان فردوسی، حدفاصل ساختمان شهرداری تا چهارراه شورا اجرا کرده که در آن نوار زردرنگ ویژه عبور نابینایان نیز در نظر گرفته شده است.
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
۶۱۲۱/۵۱۳۲

بازدیدها: 60

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *