حجت الاسلام محمدعلی رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:تبعیت از ولایت ستون خیمه نظام اسلامی است

 

تربت حیدریه- ایرنا- قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تبعیت از ولایت، ستون خیمه نظام اسلامی است و ما وظیفه داریم برای حفظ انقلاب بر این محور حرکت کنیم تا آسیبی به نظام نرسد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی رضایی پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح های دهه فجر، در جمع اهالی روستای 'اومی' بخش مرکزی تربت حیدریه افزود: اتکا و اعتماد به همین نیروی پرقدرت بوده که تا امروز ملت ایران را از تمامی شرایط سخت و دشوار با سربلندی عبور داده است.
وی گفت: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر روشن می شود که بدانیم انقلاب اسلامی در کشوری به وقوع پیوسته که زمانی حاکمانش تبلیغ می کردند دین افیون توده ها است و حاکم این کشور پادشاهی بی خرد و بی سواد بود، ولی امروز مردم ایران حکومتی را بنا کرده اند که در آن دین عامل توسعه، ترقی و پیشرفت شده و رهبری آن عالمی فرزانه و با تقوا است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی منافع صاحبان زر و زور و تزویر را به مخاطره انداخته و طرحی نو در انداخت که از فردای تشکیل این بنای مردمی تا امروز، مورد هجمه دشمنان نظام قرار گرفته است.
احمدعلی موهبتی افزود: از آنجا که نظام جمهوری اسلامی متکی به مردم است، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران بعد از جنگ و سازندگی و تا به امروز همیشه این مردم بوده اند که در تحولات مختلف، آستین همت را بالا زده و همدوش دولت کار کرده اند.
در سومین روز از دهه مبارک فجر ۵۵ طرح عمرانی و خدماتی با صرف ۳۵۰ میلیارد ریال در تربت حیدریه مورد بهره برداری قرار گرفت و یا عملیات اجرایی ان آغاز شد.
شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

بازدیدها: 128

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *