سرمازدگی سیما در تربت حیدریه تربت حیدریه- ایرنا- بارش برف و یخبندان ۲ روز اخیر در تربت حیدریه، موجب بروز اختلال در دریافت برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی در این شهرستان خراسان رضوی شده است.


معاون سیاسی، امنیتی فرماندار تربت حیدریه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تایید وجود این مشکل، اظهار کرد: از زمان بروز مشکل در صبح جمعه، مساله به مسئولان صدا و سیمای خراسان رضوی منتقل شده و آنان قول اعزام گروه های فنی برای بررسی و رفع مشکل را داده اند.
مهدی ناصری افزود: البته این نخستین بار نیست که بارش برف موجب مختل شدن دریافت برنامه های رادیو و تلویزیون در این منطقه می شود.
وی گفت: فرستنده تلویزیونی تربت حیدریه بر فراز ارتفاعات گدار خراسان در شمال این شهرستان نصب شده است که غالبا بارش برف، سامانه دریافت امواج را از کار انداخته و مردم منطقه را برای استفاده از برنامه های رسانه ملی دچار مشکل می کند.
ناصری در عین حال از وضعیت فرستنده های تلویزیونی در این منطقه انتقاد کرد و افزود: در طول سال نیز متاسفانه با کوچکترین رعد و برق یا بارش باران، کیفیت برنامه های رادیویی و تلویزیونی در این خطه دچار افت می شود که ضرورت دارد مسئولان صدا و سیمای استان فکری اساسی برای رفع این نقیصه بکنند.
وی بی توجهی به این حوزه را زمینه ساز جذب و گرایش شهروندان به سوی برنامه های ماهواره ای دانست و گفت: تاکنون بارها شهروندان تربت حیدریه مراتب انتقاد و گلایه خود را از کیفیت پایین دریافت برنامه های صدا و سیما در منطقه ابراز داشته اند.
شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه دارای چهار بخش مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ و چهار شهر، هشت دهستان و حدود ۱۵۰روستاست.
مرکز این شهرستان در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

بازدیدها: 36

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *