انجام روزانه ۲۱۲ پرواز از فرودگاه مشهد در ایام نوروز بیشترین تعداد پرواز مربوط به روز دهم فروردین بود که با حدود ۲۲۰ پرواز ورودی و خروجی جابجایی ۳۱ هزار و ۸۴۶ مسافر انجام شد

 

مشهد- ایرنا- مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: طی تعطیلات نوروزی روزانه ۲۱۲ پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد انجام شد.

محمد باقر قاسم زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه امسال سه هزار و ۸۱۳ پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام شد که نسبت به مدت مشابه قبل ۱۸ درصد افزایش داشت.
وی اظهار کرد: در مجموع ۵۵۳ هزار و ۹۵۳ مسافر از طریق این پروازها جابه جا شدند که رشد ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
وی گفت: بیشترین تعداد پرواز مربوط به روز دهم فروردین بود که با حدود ۲۲۰ پرواز ورودی و خروجی جابجایی ۳۱ هزار و ۸۴۶ مسافر انجام شد.
قاسم زاده افزود: در روز ۱۳ فروردین ماه نیز ۱۸۷ پرواز ورودی و خروجی اعم از داخلی و خارجی از فرودگاه مشهد انجام شد که از این تعداد ۱۶۳ پرواز داخلی و ۲۴ پرواز خارجی انتقال ۲۷ هزار و ۱۷۵ مسافر را انجام دادند.
وی اظهار کرد: در سال گذشته فرودگاه مشهد به ۷۰ هزار و ۶۲۴ پرواز ورودی وخروجی خدمات داده است که از این طریق ۱۰ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۸۲ مسافر در مسیرهای داخلی و خارجی جابه جا شدند.
وی گفت: تعداد پروازها و مسافران جابه جا شده از طریق این فرودگاه در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۱۷ درصد افزایش داشته است.
نوروز امسال حدود ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی وارد شدند که از این تعداد مقصد هفت میلیون و ۴۰۰ هزار نفر کلانشهر مشهد بوده است. 
۱۹۰۶ / ۶۰۵۳ خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

 

بازدیدها: 33

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *