تربت حیدریه- ایرنا- رئیس هیات تیراندازی تربت حیدریه گفت: نبود سالن اختصاصی موجب شده ورزشکاران این رشته در این شهرستان برای تمرین تیراندازی دچار مشکل شوند

مهدی غلامی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محدودیت باعث شده تیراندازان ما در رشته تفنگ بادی و تپانچه تبحر چندانی نداشته باشند اما در رشته اهداف پروازی، که نیاز به سالن ندارد، موفق ظاهر شوند.
وی گفت: اکنون فعالان رشته تیراندازی تمرین های مربوط به رشته اهداف پروازی را در بخشی از فضای باز بوستان پیشکوه، که متعلق به مجموعه فرهنگی سپاه است، برگزار می کنند.
وی در خصوص فقدان سالن اختصاصی تیراندازی نیز گفت: بتازگی سپاه تربت حیدریه یک سالن ۱۲۰ متری را در داخل مجموعه فرهنگی ورزشی بسیج در اختیار این هیات گذارده تا نسبت به تجهیز و استفاده از آن اقدام کنیم.
غلامی با بیان اینکه فقدان اعتبارات دست ما را برای احیا و تجهیز این سالن بسته است، افزود: برای بازسازی و به روز کردن تاسیسات ساختمان ۲۰۰ میلیون ریال و برای تجهیز آن با ۶ خط تیراندازی نیز یک میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی گفت: امید است با استفاده از درآمد حاصل از شرکت در مسابقات، کمک خیرین و نیز هزینه کرد شخصی تا پایان امسال سالن بازسازی شود، اما تجهیز آن هزینه بالایی را می طلبد و باید اداره ورزش و جوانان و فدراسیون پا پیش بگذارند.
به گفته غلامی هم اکنون ۷۰ ورزشکار بیمه شده در شهرستان در رشته تیراندازی فعالیت دارند که ۵۰ نفر آنان آقایان هستند.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

بازدیدها: 46

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *