صبح امروز۲۷/۰۳/۹۷ رخ داد؛ تجمع اعتراض آمیز مردم ایرانشهر در مقابل فرمانداری

 

حدود ۵۰ نفر از مردم ایرانشهر در اعتراض به ناامنی و تعرض به تعدادی از دختران این شهرستان در مقابل فرمانداری تجمع کرده و خواهان اشد مجازات برای ربابندگان دختران شدند.

به گزارش ایلنا، تجمع کنندگان که زن و مردم بودند از فرماندار و مسئولان امنیتی و قضایی خواستند تا متهمان و متجاوزان را در اسرع وقت دستگیر و به مجازات برسانند.

یکی از دختران تجمع کننده گفت: متاسفانه دختران از امنیت لازم در ایرانشهر برخوردار نیستند و در شهر نمی‌توانند به راحتی و با آرامش تردد کنند، مسئولان باید امنیت را برقرار کنند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با حضور در جمع معترضان گفت: با تلاش دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی سر نخ هایی بدست آمده و عوامل مورد نظر تحت تعقیب هستند.

نبی‌بخش داودی افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر شده و مطمئن باشید با عوامل این ناامنی بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

یکی از معترضان نیز تهدید کرد: اگر تا پنج روز آینده عوامل این ناامنی و تجاوز دستگیر و اعدام نشوند خودمان با آنان برخورد خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش امام جمعه مسجد نور اهل سنت ایرانشهر در خطبه‌های نماز عید فطر ادعا کرده بود: یک نفر از عوامل تجاوز به تعدادی دختر مسلمان در این شهرستان دستگیر شده که تاکنون اعتراف کرده به ۴۱ دختر تجاوز کرده است.

بازدیدها: 29

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *