پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه سه درصد رشد یافت

پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه سه درصد رشد یافت

پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه سه درصد رشد یافت

تربت حیدریه – ایرنا – مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از رشد سه درصدی پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی خبرداد و گفت: هم اکنون ۹۶۰ دانشجو در این مرکز مشغول تحصیل هستند.

حسین نجفی صالح روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برابر آمار سازمان سنجش کشور در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، تعداد ۳۳۷ دانشجو در ۱۰ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه پذیرفته شدند که این تعداد پذیرفته شدگان در مقایسه با سال تحصیلی گذشته از رشدی حدود ۳ برابر برخوردار بوده است.

وی گفت: از نظر تنوع جغرافیایی نیز امسال از نواحی مختلف کشور در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه پذیرفته شده اند که این امر بیانگر استقبال دانشجویان از این واحد دانشگاهی است.

او ادامه داد: ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان در روزهای ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه و ثبت نام حضوری آنها به مدت سه روز از یکم تا سوم مهر ماه در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه انجام شد.

نجفی صالح همچنین از جذب دانشجو در رشته کارشناسی پیوسته مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برای نخستین بار خبر داد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دارای ۵۹ عضو هیات علمی با ۹۶۰ دانشجوست و دانشجویان این دانشگاه در ۱۰ رشته مامایی، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، فوریت پزشکی، تکنسین سلامت دهان و دندان و در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته تحصیل می کنند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در محدوده تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم این شهرستان ها در مرکز خراسان رضوی ارائه خدمت می کند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بازدیدها: 31

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *