علی رستمی روز چهارشنه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان تربت حیدریه افزود: دو مرکز قرنطینه در تربت‌حیدریه راه اندازی شد

 

دو مرکز قرنطینه در تربت‌حیدریه راه اندازی شد

تربت حیدریه – ایرنا – معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: با تلاشهای صورت گرفته دو مرکز مجزا برای قرنطیه بیماران مشکوک به کرونا در این شهرستان راه‌اندازی شده است‌.

علی رستمی روز چهارشنه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان تربت حیدریه افزود: با تمهیدات و تدابیر اتخاد شده، یکی از خطهای تولید کارخانه عرقیجات هفت اقلیم تربت حیدریه تغییر کاربری داده شد که بخشی از نیاز شهرستان به مواد ضدعفونی کننده را تامین و روانه بازار مصرف می کند.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود انواع ماسک، چهار کارگاه تولید ماسک پارچه‌ای با کمک بخش خصوصی و نهادهای حمایتی در تربت حیدریه راه اندازی شده است و در روز هشت تا ۱۲ هزار ماسک تولید می‌کند و تمام تولیدات این کارگاه ها، با نرخ مصوب در اختیار داروخانه ها قرار می‌گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه هم گفت: از اوایل اسفندماه تاکنون حدود ۱۴۳ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی این شهرستان بستری شده‌اند.

سعیدرضا قنبری زاده افزود: از جواب آزمایش ۳۷ نمونه، تست ۶ بیمار مثبت بوده است که از این تعداد پنج بیمار مرخص شده اند و یک بیمار هم در بیمارستان زیر نظر است.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در استان خراسان رضوی ۲۲۰ نفر است‌.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستانهای تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارایه می‌دهد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است

بازدیدها: 12

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *