ثبت ۲۲مورد آزمایش مثبت کرونا در بیمارستان های کاشمر


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ۲۲ مورد از نمونه آزمایشات بیماران بستری در بیمارستان های کاشمر مثبت به کرونا اعلام شده است.

به گزارش ایلنا از کاشمر، محمد جواد یزدانی در این خصوص گفت: از زمان شیوع این بیماری تا امروز شنبه -۲۴ اسفندماه-  از ۴۱ نمونه گرفته شده از بیماران با نظر متخصصین، ۳۶ مورد نتیجه قطعی اعلام شده است که متاسفانه جواب ۲۲ مورد مثبت به کرونا و ۱۴ مورد منفی بوده است.

وی ادامه داد: از تعداد ۲۲ مورد آزمایش مثبت اعلام  شده، تعداد ۱۸ مورد از همشهریان کاشمری بوده و تعداد چهار نفر از شهرستان های مجاور در این بیمارستان بستری بوده اند که مثبت اعلام شده است.

یزدانی گفت: تا این لحظه سه نفر از این افراد  فوت کرده اند که دو نفر از شهرستان های مجاور بوده است و تنها یک نفر از همشهریان کاشمری بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات و مراقبت های مجدانه پرسنل  کادر درمان و متخصصان و پزشکان عزیز بیمارستان شهید مدرس(ره)، موارد فوتی جدیدی  به غیر از یک مورد اعلامی قبلی از بیماران شهرستان نداشته ایم که این موضوع جای امیدواری دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۳۱۴نفر بصورت سرپایی به بیمارستان شهید مدرس مراجعه کرده اند که ۲۷۱نفر خدمات سرپایی دریافت کرده اند و ۴۳نفرنیز بستری شده اند.

یزدانی  در پایان گفت: تاکنون ۱۰۱ بیمار در بخش حاد تنفسی بستری  شده اند که خوشبختانه با تلاش پرسنل سخت کوش بیمارستان 73 ترخیص و ۲۸ مورد در حال حاضر بستری می باشند 

متاسفانه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان در حال افزایش است.

شهروندان کاشمری توجه داشته باشند که درحال حاضر ویروس کرونا در تمام سطح شهر و روستاها منطقه وجود دارد و هیج جایی امن تر از خانه شما نیست، خواهشمندیم در خانه بمانید.

بازدیدها: 16

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *