شمار مبتلایان قطعی به کرونا در تربت حیدریه به ۴۱ نفر افزایش یافت

شمار مبتلایان قطعی به کرونا در تربت حیدریه به ۴۱ نفر افزایش یافت

تربت حیدریه- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در جمعیت زیر پوشش این واحد دانشگاهی را ۴۱ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، دو تن فوت کرده‌اند.

سعیدرضا قنبری زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش ۱۷ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا، روند افزایشی این بیماری را در منطقه شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: با افزایش تعداد آزمایشگاههای کووید ۱۹، شاهد اعلام سریعتر نتایج آزمایشها هستیم و روند صعودی بیماران مبتلا به ویروس کرونا، موید این مطلب مهم و اساسی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از اقشار مختلف مردم خواست با درک شرایط کنونی و ماندن در خانه، به سلامت خود و خانواده هایشان کمک کنند.

قنبری زاده افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه خودکنترلی به آدرس salamat.gov.ir در طرح غربالگری و شناسایی بیماران مشکوک به کووید ۱۹ شرکت کنند.

وی ادامه داد: افزایش آمار مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در روزهای اخیر یک هشدار جدی است و مردم باید به آن توجه کنند و مراقب سلامت خود باشند.

براساس آخرین آمار رسمی، با اضافه شدن ۱۴۳ مورد ابتلای جدید، تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان رضوی به ۵۶۸ نفر رسید.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات خدمات ارایه می دهد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع اس

بازدیدها: 9

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *