در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛اعلام آمادگی برای تبدیل شهر آفتاب به نقاهتگاه بیماران کرونا/ در حال مذاکره با وزارت بهداشت هستیم


مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب از انجام مذاکره برای تبدیل شدن این نمایشگاه به نقاهتگاه بیماران کرونا خبر داد.

«محمد رئوف قادری» مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تجهیز این مجموعه به بیمارستان صحرائی و نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا گفت: در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم و با توجه به شرایط کنونی کشور، اقتضا می‌کند که با هر وسیله و تحت هر شرایط ممکنی در خدمت مردم باشیم. شهرداری تهران به عنوان یکی از نهادهایی که از ابتدای این بحران در خدمت مردم بوده است نیز در این راستا تلاش می‌کند.

او ادامه داد: ما در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم. به شهرداری و شورای شهر اعلام آمادگی کردیم تا در خدمت جهادگران عرصه بهداشت و درمان باشیم و هر زمانی که ستاد مبارزه با کرونا تشخیص دهد که شهر آفتاب مکان مناسبی است، آماده‌ایم تا این مجموعه را در اختیار آنها قرار دهیم.

قادری در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی از سوی وزارت بهداشت در این باره مطرح شده است؟ گفت: مذاکراتی داشتیم و پیشنهاداتی مطرح شده است، هنوز در ابتدای تصمیم‌گیری‌ها هستیم و منتظریم تا رسما به ما اعلام شود. 

بازدیدها: 16

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *