سندرز: همزمان با جشن پیروزی بایدن، مبارزه تازه آغاز می شود

سندرز: همزمان با جشن پیروزی بایدن، مبارزه تازه آغاز می شود

تهران-ایرنا- سناتور دموکرات آمریکایی در توییتی عنوان کرد: ما پیروزی آشکار جو بایدن در انتخابات را جشن می‌گیریم اما می‌دانیم که مبارزه ما پایان نیافته و تازه آغاز می شود.

به گزارش شنبه ایرنا، برنی سندرز در این توییت فیلمی را نیز منتشر کرد و ضمن اشاره به پیروزی احتمالی جو بایدن تصریح کرد: همزمان با اینکه در حال صحبت با شما هستم، جو بایدن در مسیر پیروزی در پنسیلوانیا، جورجیا، اریزونا و نوادا و به دنبال آن تبدیل شدن به رئیس جمهوری منتخب آمریکا قرار دارد.

سندرز تصریح کرد: بایدن همچنین در مسیر کسب آراء مردمی بیشتر قرار دارد. همان گونه که گفتم این انتخاب فقط مربوط به رقابت میان جو بایدن و دونالد ترامپ نبود، بلکه فراتر و عمیق تر از این حرفها بود. این انتخابات علیه دروغ‌گویی‌های بیمارگونه و نامعقول در کاخ سفید و انتخاب در مسیر حفظ دموکراسی و حاکمیت قانون بود. خدا رو شکر می کنم که کار انجام شد. در روزهای آتی هر کسی در جهان برای پیروزی آشکار بایدن اعتبار قائل خواهد شد.

این قانونگذار دموکرات خاطر  نشان کرد: از جمله موارد مورد توجه در این انتخابات مشارکت بالا به ویژه مشارکت جوانان بود که بالاترین میزان در تاریخ آمریکا محسوب می شود. در این میان از جمله اهداف آینده همکاری سریع کنگره و رئیس جمهوری جدید برای رسیدگی به بحران های بزرگی که آمریکا با آنها مواجه است، می باشد.

وی همچنین در ادامه این ویدئو عنوان کرد: ظرف چند هفته آینده لایحه ای را در سنا ارائه میکنم که تمایل دارم ظرف ۱۰۰ روز در کنگره جدید تصویب شود. این لایحه شامل یک بسته کمکی مرتبط با شیوع کرونا با هدف حفاظت از بیکاران و فعالیت های تجاری کوچک است. در این لایحه ما به دنبال پرداخت های متعادل هستیم. این لایحه در مورد بهبود وضعیت خدمات درمانی آمریکا نیز می‌باشد. همچنین از جمله اهداف دیگر این لایحه کاهش چشمگیر بهای دارو و ایجاد شغل‌های مناسب در جامعه خواهد بود.

تازه ترین اخبار و آمار رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا همچنان حاکی هستند که جو بایدن با ۲۶۴ رای الکترال در برابر ۲۱۴ رای الکترال دونالد ترامپ پیشتاز است و با وجود اینکه گفته می شود ترامپ همچنان حاضر به پذیرش شکست نیست اما بایدن هر لحظه با شمارش آرای پستی موقعیتش بهتر می شود و همه آمریکایی ها در انتظار اعلام نتایج نهایی بسر می برند.

بازدیدها: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *