جشنواره موسیقی نواحی از امروز آغاز می شود:چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با ۱۰ اجرا در بخش های تک نوازی و گروهی از پنجشنبه ـ ۲۹ مهر ماه ـ کارش را آغاز می کند

جشنواره موسیقی نواحی از امروز آغاز می شود

.

به گزارش ایسنا، این جشنواره در چهار روز متوالی در بخش‌های تکنوازی، گروه نوازی و نشست‌های پژوهشی برگزار خواهد شد و تکنوازی حسین کریم نژاد، هنرمند قشقایی ساعت ۱۸ پنجشنبه ٢٩ مهرماه آغازگر جشنواره خواهد بود.

تیمور مهرابی، لاغر جت بلوچ، زهره ولی نژاد و محمد شکارچی دیگر هنرمندان بخش تکنوازی روز نخست جشنواره خواهند بود. همچنین در اجراهای گروهی، ابراهیم جرجانی، شهرام میرزایی، غلامحسین غفاری و محسن عسگریان، صالح احمدپور و همچنین گروه کریم بیاتی منش از کرمان اجرا می کنند.

جشنواره چهاردهم به صورت غیررقابتی برگزار می شود و همچنان به دلیل شرایط کرونا محدودیت‌هایی برای حضور مخاطبان و البته شرکت کنندگان وجود دارد. سال گذشته این جشنواره کاملا مجازی برگزار شد اما امسال جشنواره در باغ موزه وزیری و فضای باز برگزار می شود و در نهایت میزبان ۱۱۰ نفر از هنرمندان و عوامل اجرایی در کرمان است.

اجراها یک روز قبل ضبط و با یک روز تاخیر در سامانه پخش https://ifmf.ir/ در دسترس مخاطبان چه در داخل و چه در خارج از ایران قرار می‌گیرند. علاوه بر شهر کرمان، جشنواره چهاردهم در سه شهرستان این استان از جمله بابک، سیرجان و رفسنجان نیز برگزار می شود و تمامی اجراها در فضای باز خواهد بود.

در نهایت اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی پس از چهار روز برپایی، دوم آبان ماه در باغ موزه وزیری برگزار می شود.

در ادامه جدول اجراهی این جشنواره همراه پوستر آن را مشاهده می کنید:

انتهای پیام

بازدیدها: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *