ملی پوش دو و میدانی خراسانی به مسابقات جایزه بزرگ آسیا اعزام شد

سید حمید امینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسابقات مزبور سوم مرداد ماه سال جاری درقزاقستان برگزار می شود افزود: این ملی پوشش تربت حیدریه روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه شهرآلماتی قزاقستان به مصاف رقبای خود می رود.

وی گفت: مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی آسیا طی دو مرحله روزهای سوم و چهارم تیر ماه در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار می شود که حسن تفتیان تنها نماینده دوی سرعت کشور در ماده ۱۰۰ متر این رقابتها است.

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه اظهار کرد: این رقابتها به خاطر کسب سهمیه ورودی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تفتیان که با هدف کسب این سهمیه راهی مسابقات مزبور شده است باید زمان ۱۰ و ۱۶ در ۱۰۰ متر را به ثبت برساند.

امینی افزود: حسن تفتیان در رقابت های جهانی و آسیایی خوش درخشیده و قهرمان جوانان آسیا در ماده دوی ۱۰۰ متر، نفر سوم آسیا در ماده دوی ۲۰۰ متر، نفر اول مسابقات جهانی کازانوف قزاقستان و مسابقات آسیایی تایلند در ماده دوی ۱۰۰ متر و رکورد دار سه دوره نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور در دوی ۱۰۰ متر و رکورد دار بزرگسالان کشور در دوی ۲۰۰ متر بوده است.

مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

بازدیدها: 71

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *