مدیرکل سیاسی و انتخابات البرز به ایلنا خبر داد:اصلاح‌طلبان البرز رد صلاحیت شدند/ رییس بانک مرکزی دولت احمدی نژاد تایید نشد

 


مدیرکل سیاسی و انتخابات استان‌البرز از تایید صلاحیت ۳۷ نفر کاندیدای حوزه انتخابیه این استان‌ در مرحله‌دوم رسیدگی به شکایات و بررسی مجدد صلاحیت‌ها توسط شورای‌نگهبان خبر داد.

توکل لطفی به خبرنگار ایلنا در کرج گفت: از این تعداد تایید صلاحیت شده ۳۱ نفر در کرج و ۶ نفر در  حوزه انتخابیه ساوجبلاغ احراز شدند.

او در ادامه با بیان اینکه بین رد صلاحیت‌شدگان، ۲ نفر در مراحل اولیه بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی و نظارت استان از حوزه انتخابیه ساوجبلاغ  تایید شده بودند، افزود: نام «محمود بهمنی» رئیس بانک‌مرکزی در دولت‌ محمود احمدی نژاد علیرغم تایید در مراحل اولیه بررسی صلاحیت‌ها، بین رد صلاحیت‌شدگان در این مرحله به چشم می‌خورد.

پیش از این برخی کاندیداهای اصلاح‌طلب استان در تماس‌هایی جداگانه با خبرنگار ایلنا در کرج، از رد صلاحیت مجدد خود توسط شورای‌نگهبان خبر داده بودند که حسن صادقی از اعضای شورای هماهنگی جبهه‌ اصلاحات استان ضمن تایید این خبر، به نمایندگی از شورای هماهنگی جبهه‌اصلاحات البرز، از رد صلاحیت مجدد تمامی کاندیداهای اصلاح‌طلب استان خبر داد.

همچنین چهره‌های همچون خلیلی اردکانی، سیدعلی میرباقری، حسن صادقی، منوچهر اتابکی و علی(سامان) بختیاری به عنوان کاندیداهای اصلاح‌طلب از این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کرده‌اند که در این مرحله نیز صلاحیت‌شان توسط شورای‌نگهبان احراز نشد.

بازدیدها: 101

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *