تاجرنیا در گفت‌وگو با ایلنا:مجالس اصولگرایان بزرگ‌ترین اختلاس‌ها را شکل داد

 

نماینده مردم مشهد در مجلس ششم گفت: مجلس ششم مجلسی بود که در برابر فساد سکوت نکرد اما مجالس بعدی با سکوت خود در برابر فساد موجب شکل‌گیری بزرگ‌ترین اختلاس‌ها و فساد‌ها در طول تاریخ شدند .

علی تاجرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به فضای انتخاباتی گفت: انتخابات همانند ماراتنی است که جبهه اصولگرایان در آن زود‌تر از زمان موعد شروع به دویدن کردند و پس از گذشت نیمی از زمان و در انتهای مسابقه، اصلاح‌طلبان امکان دویدن پیدا کرده‌اند و به نظر می‌آید شرایط عادلانه بودن آن رعایت نشده است.

او ادامه داد: علی‌رغم همه محدودیت‌ها و مشکلات عقلانیت و تدبیر اصلاح‌طلبان از سال ۹۲ استمرار خوبی یافته است و جریان اصلاحات توانست در این انتخابات به لیست خوبی برسد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به فضای تبلیغاتی شهر اظهار داشت: هرچند که فضای تبلیغاتی به صورت سنگینی در اختیار اصولگرایان است، اما اصلاح‌طلبان به دلیل نفوذ در قلوب و ذهن‌های مردم جایگاه بهتری دارند و این امید وجود دارد که در انتخابات پیروز شوند.

تاجرنیا افزود: اکنون این امید وجود دارد که اصلاح‌طلبان در تهران و شهرهای بزرگ پیروز شوند و نتیجه شگفت‌انگیز رقم بخورد به عبارت دیگر در هر کرسی که اصلاح‌طلبان امکان رقابت داشته باشند امکان پیروزی دارند.

او درباره اظهارات برخی از اصولگرایان که این روز‌ها به تخریب مجلس ششم می‌پردازند، تصریح کرد: نکته نخستی که باید بگویم فضاسازی‌های تبلیغاتی اصولگرایان است. مجلس ششم به صورت بسیار مظلومانه‌ای درطول ۱۶ سال گذشته مورد هجوم قرار گرفته و امکان دفاع از خود را نداشته و به غلط مجلسی افراطی معرفی شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس ششم با تاکید بر اینکه گفته‌های اصولگرایان در تخریب مجلس ششم یک بی‌اخلاقی سیاسی است زیرا بسیاری از موثرین آن‌ها در حصر و حبس بوده یا امکان صحبت ندارند، خاطرنشان کرد: هدف این سخنان بیشتر از هر چیز دیگری متوجه جبهه اصولگرایی و منسجم کردن گروه‌هایی است که از عملکرد اصولگرایان خسته شده‌اند و کارایی را در آن‌ها نمی‌بینند که لیدرهای جریان اصولگرا در همین راستا می‌خواهند با مجلس ششم‌ هراسی بخشی از جامعه را همراه خود کنند.

تاجرنیا اضافه کرد: بخشی از این تاکتیک‌ها به منظور تاثیرگذاری بر فضای موثران انتخابات است تا با این فضاسازی‌ها عرصه و شرایط را عوض کنند اما این افراد باید بدانند که این روش‌ها راه به جایی نخواهد برد.

او با بیان اینکه مجلس ششم در دفاع ازحقوق مردم موثر عمل کرده است، ابراز داشت: مجالس هفتم، هشتم و نهم از یاد‌ها خواهند رفت اما این مجلس ششم است که در تاریخ باقی می‌ماند و مردم آن را به یاد خواهند داشت.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران با بیان اینکه برخی فلسفه وجودی مجلس را نمی‌دانند، یادآور شد: نماینده مجلس باید به دنبال استیفای حقوق و دفاع از مردم باشد و کسانی که در دفاع از مردم و حکومت مردم را انتخاب نمی‌کنند فلسفه مجلس را نمی‌دانند و آن را زیر پا گذاشته‌اند.

تاجرنیا تاکید کرد: مجلس ششم مجلسی بود که در برابر فساد سکوت نکرد اما مجالس بعدی با سکوت خود در برابر فساد موجب شکل‌گیری بزرگ‌ترین اختلاس‌ها و فساد‌ها در طول تاریخ شدند و به همین جهت مجلس ششم مجلس سرافرازی بود که تا حد بسیار زیادی توانست از حقوق مردم دفاع کند و به همین خاطر برای برخی مجلس نامطلوبی است.

بازدیدها: 80

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *