شکایت زنان مجلس از نماینده ارومیه هفته آینده بررسی می شود


فاطمه رهبر نماینده مجلس و عضو فراکسیون زنان مجلس از پیگیری جدی اعضای این فراکسیون بر شکایتشان از نماینده مردم ارومیه خبر داد و گفت: بررسی این شکایت قطعا بعد از تعطیلات انجام خواهد شد.

تصویر شکایت زنان مجلس از نماینده ارومیه هفته آینده بررسی می شود

به گزارش جام جم آنلاین ،در پی اظهارات قاضی پور،نماینده مردم ارومیه ، اعضای فراکسیون زنان شکایتی را تنظیم کردند که برای دادستان کل کشور ارسال شد. این نامه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان،کمیسیون اصل ۹۰ همچنین هیات رییسه مجلس نیز جهت اقدامات قانونی ارسال شده است.

فاطمه رهبر،رییس فراکسیون زنان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین در مورد روند آخرین اخبار از شکایت اعضای فراکسیون زنان از نماینده مردم ارومیه به دادستانی گفت: قطعا روند اداری در این زمینه زمان بر خواهد بود و به این زودی نتیجه ای اعلام نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قطعا تعیین تکلیف در مورد این شکایت به سال بعد موکول می شود بر پیگیری جدی اعضای فراکسیون بر شکایتشان تاکید کرد.

کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می کند

مصطفی افضلی فرد،سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیز درباره روند رسیدگی به شکایت فراکسیون زنان در کمیسیون اصل نود گفت: این کمیسیون در مرحله اول متن شکواییه را به فردی که علیه اش شکایت شده است می فرستد و آن فرد می تواند توضیحات خود را کتبا ارسال کند.

وی افزود: با توجه به نظر کمیسیون در صورتی که موضوع با توضیحات فردی که علیه اش شکایت شده است حل نشود جلسه ای با حضور شاکیان و آن فرد برگزار می شود و موضوع مورد بررسی قرار گرفته و سپس نظر کمیسیون اعلام می شود.

افضلی درباره روند رسیدگی به شکایت علیه قاضی پور گفت: هنوز متن شکواییه علیه وی فرستاده نشده است ومتن شکواییه در کمیسیون در دست اقدام است. این پرونده به زودی در کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین عوض حیدرپور شهرضایی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس نیز در گفت و گو با خبرنگارسیاسی جام جم آنلاین گفت: این شکایت به هیات نظارت اعلام وصول شده است اما هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس نهم افزود: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در اولین هفته بعد از تعطیلات سال جدید این شکایت را بررسی می کند و در صورت نیاز از نماینده مردم ارومیه نیز برای حضور در هیات نظارت دعوت به عمل خواهد آورد

در همین ارتباط سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیز از مراحل آماده شدن متن شکواییه علیه قاضی پور در این کمیسیون خبر داد و حیدرپور ،عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نیز از بررسی این شکایت در اولین هفته بعد از تعطیلات سخن گفت.

بازدیدها: 46

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *