آغاز عملیات اجرایی یک کارخانه دوچرخه سازی در بردسکن

         

تربت حیدریه – ایرنا- عملیات اجرایی ساخت یک کارخانه دوچرخه سازی، عصر شنبه در آیینی در محل شهرک صنعتی بردسکن آغاز شد.

به گزارش ایرنا رئیس اداره صعنت معدن و تجارت بردسکن در آیین کلنگ زنی این طرح که با حضور نماینده کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس و شماری از مسئولان محلی صورت گرفت، گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در سه سال ساخته می شود.
شهرام طلوع فکور افزود: این واحد تولیدی در مرحله نخست سالانه ۳۰ هزار دستگاه دوچرخه تولید خواهد کرد که با راه اندازی آن زمینه اشتغال ۵۰ نفر فراهم می شود.
وی عنوان کرد: با طرح توسعه این کارخانه زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر فراهم شده و توان تولید آن نیز به ۱۰۰ هزار دستگاه در سال افزایش خواهد یافت.
نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: با راه اندازی این کارخانه، بخشی از معضل بیکاری منطقه مرتفع می شود که امید است با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از سرمایه گذاران و تولیدات داخلی، متولیان امر حمایت های لازم را از سرمایه گذاران داشته باشند.
بهروز بنیادی گفت: با بهره برداری از این واحد دوچرخه سازی در بردسکن، این شهرستان صاحب دومین کارخانه تولید دوچرخه در کشور خواهد شد.
وی اظهار کرد: امروز دشمنان تلاش می کنند که ایران اسلامی را در حوزه اقتصاد شکست دهند و بر ماست بیش از پیش برای تقویت و استحکام بخشی این حوزه تلاش کنیم و برای جذب سرمایه گذاران از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
به گزارش ایرنا، همچنین در مراسمی بهره برداری از طرح آب شرب و فضای سبز شهرک صنعتی بردسکن آغاز شد.
مدیر شهرک صنعتی بردسکن در این مراسم گفت: تکمیل شبکه آبرسانی و طرح فضای سبز شهرک صنعتی با رقمی افزون بر سه میلیارد ریال اجرا شده و در قالب آن هفت کیلومتر شبکه داخلی لوله پلی اتیلن، ۱۳ عدد حوضچه بتونی و ۲۵ عدد شیر فلکه استفاده شده است.
جواد خزایی عنوان کرد: اعتبار اجرای این طرح از محل منابع استانی و منابع داخلی شرکت شهرک های صنعتی در مدت هشت ماه به اجرا درآمده است.
وی افزود: با اجرای طرح آبرسانی شهرک صنعتی بردسکن به طور کامل از کلیه امکانات زیرساختی شامل آب، برق، گاز و شبکه روشنایی برخوردار شده است.
شهرستان ۷۶ هزار نفری بردسکن در ۲۷۳ کیلومتری مشهد قرار دارد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

بازدیدها: 25

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *