گشایش ستاد دانشجویی حسن روحانی در تربت حیدریه- ایرنا- ستاد دانشجویی تبلیغات انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی، از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تربت حیدریه روز سه شنبه آغاز به کار کرد

.

 

 

به گزارش ایرنا، مسئول ستاد تبلیغات انتخاباتی روحانی در آیین افتتاح این مرکز گفت: این ستاد با هدف فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری دانشجویان در انتخابات و معرفی و تبیین سیاست های این نامزد انتخاباتی برای این قشر و دیگر شهروندان تربت حیدریه فعال شده است.
احمد مشهدی با بیان اینکه دانشجویان موتور محرک ستادهای انتخاباتی هستند، افزود: برنامه راهبردی ما تشویق مردم به سوی نامزدی است که دارای برنامه باشد و این گروه قادر خواهند بود در تبیین برنامه های دکتر روحانی فعالیت های مثبت و سازنده ای داشته باشند.
وی گفت: برخی نامزدهای انتخابات با شعارهای بدون پشتوانه، قشر آسیب پذیر جامعه را هدف قرار داده اند و با توجه به التهاب ایجاد شده در فضای مجازی، باید در این راستا روشنگری توسط جوانان و به خصوص دانشجویان صورت گیرد.
مشهدی اظهار کرد: چارت تشکیلاتی ستاد روحانی شامل یک ستاد اصلی و ستادهای فرعی نظیر ستاد تشکل های صنفی و نهادهای مدنی، بانوان، دانشگاهیان و فرهنگیان و جوانان است که پیش تر ستاد بانوان نیز دایر شده بود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

بازدیدها: 43

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *