۶۱ هزار نفر خدمات هلال احمر تربت حیدریه را دریافت کردند

تربت حیدریه- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: در اجرای 'طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی' امسال ۶۱ هزار و ۵۸۱ مسافر و گردشگر به پستهای نوروزی ایمنی و سلامت هلال احمر در سطح این شهرستان مراجعه و خدمات دریافت کردند.

 

رضا مومن زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۳۸ هزار و ۸۴۲ نفر به پایگاههای ثابت هلال احمر مراجعه کردند و ۲۳ هزار و ۷۳۹ نفر نیز از خدمات پایگاههای سیار مجری 'طرح سحاب' در تربت حیدریه بهره مند شدند. 
وی ادامه داد: پنج هزار و ۵۷۲ نفر نیز از خدمات ایستگاههای سلامت و هشت هزار و ۵۱۷ کودک خردسال نیز از فضاهای دوستدار کودک جمعیت هلال احمر در این مدت استفاده کردند. 
رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: ۴۵ هزار و ۴۰۵ قلم محصولات فرهنگی و آموزشی شامل نقشه، بروشور، کارت همیار هلال، نقاشی خانواده هلال احمر، کیف کمکهای اولیه، راهنمای گردشگری و تراکتهای سلامت و بهداشتی هم بین مسافران نوروزی توزیع شد. 
مسئول مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر تربت حیدریه نیز گفت: دختران و پسران جوان داوطلب بشردوست عضو این جمعیت به میزان ۴۵۳ نفرروز در اجرای 'طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی' مشارکت کردند. 
مسعود سعادت نژاد افزود: همچنین طی این مدت ۹ هزار و ۷۴۵ نفر از مسافران و شهروندان به 'پویش ملی بهرفت' یا کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی پیوستند تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفری سالم و ایمن را برای خود و خانواده داشته باشند. 
وی ادامه داد: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند گذشته تا ۱۶ فروردین ماه جاری به مدت ۲۱ روز در قالب دو پست ۲۴ ساعته شهید محمد وطن پرست واقع در مجتمع خدماتی امام رضا(ع) جنب کارخانه کاشی زرین و پست شهید خاکسار مستقر در میدان جهاد سازندگی و همچنین دو گروه سیار طرح سحاب در بوستانها، مراکز تفریحی و تفرجگاهها اجرا شد. 
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

بازدیدها: 17

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *