دومین المپیاد ورزش محلات تربت‌حیدریه آغاز شد شهردار تربت‌حیدریه روز پنجشنبه در آیین آغاز به کار این المپیاد گفت: هر چند این المپیاد در پنج منطقه و ۲۴ محله برگزار می شمحلات حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار این شهر است.ود اما تمرکزش بر ۹ محله هدف از

دومین المپیاد ورزش محلات تربت‌حیدریه آغاز شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- دومین دوره المپیاد ورزش محلات تربت‌حیدریه با مشارکت ۲۶ هیات ورزشی در ۳۶ رشته و پنج گروه سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در مجموعه ورزشی کارگران این شهر آغاز شد.

شهردار تربت‌حیدریه روز پنجشنبه در آیین آغاز به کار این المپیاد گفت: هر چند این المپیاد در پنج منطقه و ۲۴ محله برگزار می شمحلات حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار این شهر است.ود اما تمرکزش بر ۹ محله هدف از
محمدصادق مجتهدی افزود: رقابت بخش مردان در هشت رشته بوکس، ورزش‌ زورخانه‌ای، بدن‌سازی و پروش‌اندام، کشتی، وزنه‌برداری، فوتسال، موتورسواری و اتومبیلرانی و رقابت ها در بخش بانوان نیز در دو رشته والیبال و یک‌قل دوقل انجام می گیرد و در ۲۶ رشته از جمله شطرنج، فوتبال، کوهنوردی، دو و میدانی، ووشو، تکواندو، کاراته و بسکتبال هم این رقابت ها به صورت مشترک و در هر دو بخش بانوان و مردان برگزار می شود.
وی ادامه داد: امسال با همکاری اداره بهزیستی و هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان تربت حیدریه زمینه حضور ورزشکاران توان‌یاب جسمی – حرکتی نیز در این المپیاد فراهم شده است.

شهردار تربت‌حیدریه با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات فرهنگی – ورزشی شهرداری برای برگزاری دومین المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه اختصاص یافته است افزود: پیش‌بینی می‌شود نزدیک به ۶ هزار ورزشکار در این رویداد ورزشی مشارکت کنند.
شمار بیمه شدگان ورزشی شهرستان تربت حیدریه چهار هزار و ۶۷۰ نفر است و ۳۲ باب باشگاه ورزشی در این شهرستان فعالیت دارد که هفت باب آن مختص بانوان است.
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت‌حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد واقع است.

بازدیدها: 14

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *