تمام راههای روستایی تربت‌حیدریه بازگشایی شد

تمام راههای روستایی تربت‌حیدریه بازگشایی شد

تربت‌حیدریه- ایرنا – معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری تربت‌حیدریه از بازگشایی تمام راههای روستایی و معابر فرعی این شهرستان خبرداد.

احسان کریمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران، نیروهای امدادی و همچنین مشارکت دهیاران و اهالی روستاها، تمام جاده هاهدادی فرعی و روستایی تربت‌حیدریه که به علت بارش برف سنگین در چند روز گذشته مسدود شده بود هم اکنون بازگشایی شده است و تردد خودرو در آنها در جریان است.

وی ادامه داد: تربت‌حیدریه بیش از ۱۲۰ روستا دارد که بیشتر این روستاها در محاصره برف بودند و راههای ارتباطی آنان به مرکز شهر مسدود شده بود که با کمک دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران و مشارکت دهیاران و اهالی روستاها، اکنون وضع به حالت عادی بازگشته است و هیچ گونه مشکلی در تردد خودروها گزارش نشده است.

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری تربت‌حیدریه گفت: همچنین با اعزام یک تیم به ارتفاعات کامه و به روزرسانی فرستنده های دیجیتال، شبکه های تلویزیونی دیجیتال که به علت بارش سنگین برف در چند روز گذشته قطع شده بود هم اکنون وصل شده است.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی از اویل هفته جاری تا بامداد روز دوشنبه در تربت‌حیدریه بین ۴۰ تا ۸۰ سانتیمتر برف بارید و صبح دیروز نیز دمای هوای این شهرستان به ۱۳ درجه زیر صفر رسیده بود.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بازدیدها: 22

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *