تاکسی‌های تربت‌حیدریه در برابر ویروس کرونا ضدعفونی شدند

 

تاکسی‌های تربت‌حیدریه در برابر ویروس کرونا ضدعفونی شدند

تربت‌حیدریه – ایرنا – مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تربت‌حیدریه از ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری این شهر در برابر ویروس کرونا خبرداد و گفت: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده شده است.

محسن قندهاری روز پنجشنه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گندزدایی، توزیع محلول ضدعفونی همراه با آموزش‌های عملیاتی به تاکسیرانان تربت‌حیدریه طبق برنامه زمان بندی شده در پایانه‌های این شهر آغاز شده است.

وی ادامه داد: این طرح در تمامی پایانه‌های تاکسیرانی تربت‌حیدریه اجرا شده و تمامی تاکسیرانان خطوط زیرپوشش، محلول ضدعفونی کننده دریافت کرده اند و این روند تا پوشش تمامی خطوط تاکسیرانی این شهر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: حین توزیع محلول‌های ضدعفونی، آموزش‌های تخصصی لازم در خصوص نحوه ضدعفونی تاکسی و تهیه محلول گندزدا به تاکسیرانان ارایه شده و تاکسی‌های آن‌ها ضدعفونی می‌شود.

قندهاری افزود: برای پیشگیری از بیماری کرونا دستکش و ماسک به صورت روزانه بین رانندگان خطوط درون شهری توزیع می‌شود ضمن اینکه آموزش‌ها به صورت عملی و با حضور تیم‌های آموزش دیده از سوی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در حال انجام است.

طرح بسیج ملی شکست کرونا نیز با رهبری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد.

براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتیجه آزمایش ۸۹ بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شده است.

به گفته دکتر علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته‌اند که ۶ نفر از این تعداد در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو نفر نیز در نیشابور بوده‌اند.

 مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است. 

بازدیدها: 26

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *