علی رستمی فرماندار ویژه تربت‌حیدریه : مردم باید روز ۱۳ فروردین در خانه بمانندهمچنین وی گفت بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی، ظلم به پرستاران، پزشکان و سایر مردم است

مردم باید روز ۱۳ فروردین در خانه بمانند

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه از اعمال محدویت‌های شدید در روز طبیعت خبر داد و گفت: مردم روز ۱۳ فروردین باید در خانه بمانند.

علی رستمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورود به تمام تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها تا اطلاع بعدی ممنوع است و خودروهایی که به قصد سیزده‌بدر بخواهند از شهر خارج شوند، توقیف، جریمه و به توقفگاه منتقل می‌شوند. 

وی ادامه داد: تصمیم‌ها و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای حفظ سلامت مردم است و بر همین اساس هرگونه سرپیچی از قانون به منزله رعایت نکردن حقوق شهروندی بوده و با متخلفین برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

وی گفت: همیاری و تعاملی که این روزها در مسیر مقابله با ویروس کرونا بین شهروندان و مسوولان شهرستان شکل گرفته، ستودنی است و قدردان این تعهد، نوع دوستی و مسوولیت‌پذیری هستیم.

فرماندار ویژه تربت‌حیدریه از زحمات و تلاش های خیران، سازمان‌ها و موسسات مردم نهاد، گروه‌های جهادی، بازاریان و اصناف و تمام کسانی که در این روزهای سخت در کنار کادر پزشکی و درمانی از هیچ تلاشی برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا دریغ نکردند قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود در سایه همدلی و همبستگی هرچه زودتر شاهد ریشه‌کنی این ویروس باشیم.

رستمی همچنین با قدردانی از کادر بهداشت و درمان شهرستان که در خط مقدم مقابله با این بیماری هستند، از مردم خواست ضمن ارج نهادن به تلاش پزشکان و پرستان، برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، در خانه بمانند.

وی افزود: بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی، ظلم به پرستاران، پزشکان و سایر مردم است و در این راستا با تمام کسانی که به محدودیت ها و ممنوعیت‌های وضع شده بی توجهی می‌کنند و سلامت خود و دیگران را به خطر می اندازند، طبق قانون برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که به این بیماری دچار شده‌اند بیشترین مراودات و ارتباطات را داشته و به دستورالعمل های بهداشتی کمتر توجه کردند بنابراین ماندن در خانه، کمترین انتظار مسوولان از شهروندان است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

بازدیدها: 23

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *