۱۱ تن مواد غذایی فاسد در تربت‌حیدریه معدوم شد

۱۱ تن مواد غذایی فاسد در تربت‌حیدریه معدوم شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از معدوم سازی ۱۰ هزار و ۸۴۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.

مهدی سعیدی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مواد از ابتدای شیوع کرونا و در پی بازدیدهای صورت گرفته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی کشف و معدوم شده است.

وی با بیان اینکه متخلفان در این زمینه برای رسیدگی بیشتر به مرجع قضایی شهرستان معرفی شدند افزود: بازرسان بهداشت محیط در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر از واحدهای صنفی مختلف بازدید نموده و در صورت مشاهده هرگونه ماده غذایی فاسد و غیر قابل مصرف  نسبت به جمع آوری آن اقدام می‌کنند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی و مواد غذایی مشکوک و فاسد مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۹۰ سامانه مدیریت ارتباطات مردمی یا شماره تلفن ۵۲۲۴۱۵۵۰ اداره سلامت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اطلاع دهند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت این سه شهرستان استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد. 

این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در مه‌ولات دارد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

جالب است ماموران بهداشت از نوع ماده فاسد شده  مطلبی نگفتند  ای کاش توضیح بیشتری میدادند 

این شکل خبر ارزشی نداشته و مردم نمی دانند چه بوده و متاسفانه ممکن است به چرخه مصرف  برگردد دردوره های گذاشته از نوع ماده و معدوم کردن ان سخن بمیان می امد ولی متاسفانه خبری  حالا خبری نیست 

بازدیدها: 19

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *