اتوبوس‌رانی تربت‌حیدریه فعالیت خود را از سر می‌گیرد

اتوبوس‌رانی تربت‌حیدریه فعالیت خود را از سر می‌گیرد

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه از آغاز فعالیت دوباره خطوط اتوبوس‌رانی این شهرستان از فردا شنبه ۳۰ فروردین ماه جاری خبر داد.

محسن قندهاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که برابر مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان، فعالیت خطوط اتوبوس‌رانی از ۲۶ اسفند پارسال تعطیل شده است اظهار داشت: طبق ابلاغ جدید، مقرر شد خطوط اتوبوس‌رانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت خود را دوباره از سر بگیرند.

وی با اشاره به نقش انتقال ویروس کرونا در وسایل حمل و نقل عمومی و به ویژه خطوط اتوبوس‌رانی بر لزوم اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و افزود: ساعت آغاز به کار اتوبوس‌ها در دو نوبت از ساعت ۶ و نیم صبح تا چهار بعد از ظهر و از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۱ شب خواهد بود که با توجه به حجم ترددهای روزانه، نسبت به افزایش و یا کاهش تعداد اتوبوس‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه از مردم خواست ضمن رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در داخل توبوس ها فقط از صندلی‌هایی که مشخص شده است استفاده کنند ضمن این که روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، ناوگان اتوبوسرانی تربت‌حیدریه، سرویس‌دهی نخواهد کرد.

ناوگان اتوبوسرانی شهر تربت حیدریه دارای ۲۹ دستگاه خودرو با میانگین سنی ۱۲ و نیم سال است. شرکت اتوبوسرانی تربت‌حیدریه و حومه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده‌ است.
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد قرار دارد.

بازدیدها: 21

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *