الهام بهره‌مندمعاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه: لازمه ریشه‌کنی کرونا همکاری بین بخشی و مشارکت مردم است

لازمه ریشه‌کنی کرونا همکاری بین بخشی و مشارکت مردم است

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، لازمه ریشه‌کنی بیماری کرونا را همکاری بین بخشی و مشارکت بیشتر مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی و اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی دانست.

الهام بهره‌مند روز سه‌شنبه در دیدار با  رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا، همکاری‌های مطلوبی بین دستگاه‌های اجرایی در مبارزه با این ویروس صورت گرفته است که باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: جلوگیری از فعالیت واحدهای پرخطر و متخلف با همکاری دستگاه قضایی و پلیس امنیت عمومی، در پیشگیری از شیوع کرونا نقش به سزایی دارد و امیدواریم این روند به منظور ارتقای سطح بهداشت جامعه و حفظ بهداشت عمومی ادامه یابد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تربت‌حیدریه نیز با قدردانی از زحمات مدافعان سلامت، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا با واحدهای صنفی متخلف برخورد قاطع صورت گرفت چرا که در بهداشت و سلامت جامعه با هیچ کس تعارف نداریم.

سرهنگ هادی میرزایی افزود: واحدهای صنفی باید نسبت به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت با هدف حفظ بهداشت عمومی، پلیس امنیت در راستای وظایف ذاتی خود اقدام خواهد کرد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد. این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی شهر تربت‌حیدریه و ۲۰ دستگاه تخت بیمارستانی در شهر فیض‌آباد، مرکز شهرستان مه‌ولات دارد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. 

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۸۴ هزار و ۸۰۲ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان پنج هزار و ۲۹۷ را در کشور گرفته است. 

همچنین تاکنون ۶۰ هزار و ۹۶۵ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

بازدیدها: 15

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *