مجتبی خلوصی مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات گفت: مردم مه‌ولات از ۱۷۳ هزار خدمت آزمایشگاهی بهره‌مند شدند

مردم مه‌ولات از ۱۷۳ هزار خدمت آزمایشگاهی بهره‌مند شدند

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات گفت: طی یک سال گذشته در آزمایشگاه‌های تشخیص طبی این شهرستان به ۳۱ هزار و ۲۲۶ نفر از مردم، ۱۷۳ هزار و ۷۰ خدمت آزمایشگاهی ارایه شد.

مجتبی خلوصی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع خدمات ارایه شده، در بیمارستان امام رضا (ع) مه‌ولات به ۱۳ هزار و ۱۱۰ بیمار، ۸۷ هزار و ۷۱ خدمت آزمایشگاهی، در مرکز امام رضا (ع) نیز به ۱۴ هزار و ۴۶۰ بیمار، ۷۲ هزار و ۴۹۵ خدمت آزمایشگاهی و در آزمایشگاه حضرت رقیه (س) شهر شادمهر نیز به سه هزار و ۶۵۶ بیمار، ۱۳ هزار و ۵۰۴ خدمت آزمایشگاهی ارایه شد که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با بیان این که در ارایه خدمات آزمایشگاهی در مه‌ولات تحول چشمگیری صورت گرفته است ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات با در اختیار داشتن سه آزمایشگاه، در طول سال خدمات مختلفی به مردم ارایه می‌دهد ضمن این که تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارایه تمام آزمایش‌ها با رعایت اصول کیفی، از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام در شبکه‌های آزمایشگاهی است. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات گفت: آزمایشگاه‌های مه‌ولات با برخورداری از تجهیزات مختلف از جمله دستگاه‌های بیوشیمی، یونوگرام، بلادگاز، روتاتور، میکسر، میکروهماتوکر، الیزا، الیزاواشر، انکوباتور، سانتریفیوژ، هود لامینار، بیلی روبین مترو کواگلومتر مشغول ارایه خدمات با بالاترین کیفیت به مردم این شهرستان هستند.

خلوصی افزود: در آزمایشگاه بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان، آزمایش‌های روتین، بیوشیمی، سرولوژی، هماتولوژی، کشت ادرار، کشت خون و هورمون شناسی انجام می‌شود.

شهرستان مه‌ولات دارای یک بیمارستان دولتی، چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۴ خانه بهداشت و سه پایگاه بهداشتی است که خدمات مختلف بهداشتی درمانی  به مردم ارایه می‌دهند.

فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد. 

بازدیدها: 18

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *