روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در تربت‌حیدریه تولید می‌شود

  1. روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در تربت‌حیدریه تولید می‌شود

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه از تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی با قیمت مصوب در این شهرستان خبر داد.

علی رستمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان به لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا بی‌توجهی برخی مردم به رعایت پروتکل‌های اجتماعی و فاصله‌گذاری اجتماعی را علت اصلی افزایش آمار بیماران ذکر کرد و افزود: در صورت تداوم وضعیت موجود،مجبور هستیم طبق تصمیمات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدیدی را اعمال کنیم.

وی ادامه داد: با هدف مقابله با بیماری کووید۱۹، با برپایی گشت مشترک و بازرسی روزانه از اصناف و دستگاه‌های اجرایی بازدید و در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به آغاز فصل سرما و شیوع آنفلوانزا، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، شست و شوی مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک را مهمترین راهکار مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و از مردم خواست با مسوولان در پیشگیری از شیوع و کنترل کووید ۱۹ همکاری بیشتری داشته باشند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت می‌کند.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان شهر مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد واقع است.

بازدیدها: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *