تاخت‌وتاز کرونا در پروژه‌های سینمایی ابتلای هنرمندان به کرونا موجی تازه از نگرانی‌ها را در میان اهالی سینما و تلویزیون سبب شده استکرونا به میان هنرمندان آمده و روزی نیست که خبر تازه‌ای از ابتلای هنرمندی به گوش نرسد؛ بهروز غریب‌پور، محمدرضا گلزار، نوید محمدزاده، لاله اسکندری و…

نکته

تاخت‌وتاز کرونا در پروژه‌های سینمایی

بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی فعلا با قوت به‌کار خود ادامه می‌دهند و خبری از توقف پروژه‌ها نیست و تا زمانی که وضعیت اینگونه است، ابتلای هنرمندان و بازیگران و دست‌اندرکاران آثار سینمایی و تلویزیونی نیز امری اجتناب‌ناپذیر است. ساخت پروژه بزرگ تلویزیونی «سلمان فارسی» در حوالی شاهرود با چندصد نفر بازیگر و عوامل ادامه دارد. بسیاری از سریال‌های نمایش خانگی که در روزهای کرونا رونق بسیار گرفته‌اند، مراحل پیش‌تولید و تولید را می‌گذرانند و پروژه‌های سینمایی نیز کم‌و‌بیش به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
شنیده‌ها حاکی از این است که محمدرضا گلزار به هنگام ضبط سریال گیسو، کار تازه منوچهر هادی به کرونا مبتلا شده و در پی ابتلای او بسیاری دیگر از بازیگران و کادر اجرایی سریال به‌دنبال آزمایش کرونا هستند تا ببینند در روزهای حضور گلزار در صحنه به کرونا مبتلا شده‌اند یا نه.
پیش‌تر بهروز غریب‌پور، هنرمند و کارگردان پیشکسوت نمایش عروسکی به کرونا مبتلا شده بود. پیگیری‌های همشهری برای گفت‌و‌گو با ایشان به جایی نرسید اما انگار چند روزی است که استاد غریب‌پور از بیمارستان به خانه منتقل شده و به کمک دستگاه اکسیژن روزهای نقاهت را طی می‌کند.
طبیعی است که استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی هنگام فیلمبرداری دست‌کم برای بازیگران ممکن نیست و همین امر خطر ابتلا را بیشتر می‌کند. شاید نتوان همه پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی را متوقف کرد اما رعایت اصول بهداشتی چیزی نیست که بتوان با سهل‌انگاری از کنارش گذشت. بهداشت پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی مسئله‌ای جدی است که باید سازمان سینمایی و صداوسیما و متولیان شبکه نمایش خانگی زودتر فکری برایش بکنند.

بازدیدها: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *