توزیع رایگان ۱۰ هزار عدد ماسک در تربت‌حیدریه:الهام بهره‌مند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در راستای ارتقای سلامت اجتماعی و کمک به رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی، در مرحله نخست ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک بین مردم توزیع شد افزود: از صبح امروز نیز در مرحله دوم اجرای این طرح، چهار هزار عدد ماسک توسط این واحد دانشگاهی تامین و با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج و هلال احمر به صورت رایگان بین شهروندان توزیع شد

توزیع رایگان ۱۰ هزار عدد ماسک در تربت‌حیدریه

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از تامین و توزیع رایگان بیش از ۱۰ هزار عدد ماسک برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ در بین شهروندان این شهرستان خبر داد.

الهام بهره‌مند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در راستای ارتقای سلامت اجتماعی و کمک به رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی، در مرحله نخست ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک بین مردم توزیع شد افزود: از صبح امروز نیز در مرحله دوم اجرای این طرح، چهار هزار عدد ماسک توسط این واحد دانشگاهی تامین و با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج و هلال احمر به صورت رایگان بین شهروندان توزیع شد.

وی ادامه داد: در مرحله بعد و طی روزهای آینده نیز مقرر شد ۶ هزار عدد ماسک برای مقابله با ویروس کرونا بین جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه توزیع ‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه تجمع به ویژه در محیط‌های بسته را یکی از عوامل تاثیرگذار در شیوع بیماری کووید ۱۹ عنوان کرد و با بیان اینکه تنها راه و بهترین شیوه مقابله با ویروس کرونا، پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی است گفت: مهمترین درخواست مدافعان سلامت از مردم، رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

تاکنون ۱۶۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه بستری شدند که ادامه این روند، علاوه بر کمبود زیرساخت‌های درمانی در بخش‌های مختلف، کار خدمت رسانی به بیماران را با مشکل مواجه می‌کند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت می‌کند.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان شهر مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۶۴۶ هزار و ۱۶۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۱۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به ۳۶ هزار و ۵۷۹ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۵۰۰ هزار و ۴۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

بازدیدها: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *