معرفی خوانندگان جدید کنسرت «وزیری» پس از حذف نام «سالار عقیلی»

 

 

 

سرپرست ارکستر موسیقی «وزیری» از حضور ۲ خواننده جدید در کنسرت پیش روی این مجموعه موسیقایی در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر خبر داد.
کیوان ساکت توضیح داد: پس از حذف برنامه سالار عقیلی از جدول سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر، تصمیمات دیگری اتخاذ کرده ایم و مخاطبان با اجرای جذاب و متفاوتی رو به رو خواهند شد. در صورت حضور سالار عقیلی در این کنسرت قصد داشتیم مخاطبان را سورپرایز کنیم اما حالا که نام وی از جدول جشنواره حذف شده رپرتوار دیگری به تماشاگران ارائه می شود.
وی ادامه داد: بعد از قطعی شدن حذف نام سالار عقیلی از جدول جشنواره که به نظرم  تصمیم عجولانه ای بود، دوستان و هنرمندان صاحب نام زیادی با بنده تماس گرفتند و با محبت و با نگاه حرفه‌ای اعلام آمادگی کردند که در این شرایط حاضر به همکاری با گروه هستند. در نهایت بنده ضمن قدردانی از همه این عزیزان که برای حضور در کنسرت اظهار علاقه کرده بودند  2 نفر به عنوان خواننده انتخاب کردم که از استعدادهای جوان موسیقی ایران هستند.
این نوازنده تار بیان کرد: محمود صالحی، عارف احسنت ۲ هنرمندی هستند که در کنسرت پیش روی ارکستر «وزیری» با همراهی تعدادی از بهترین نوازندگان موسیقی کشورمان که به لحاظ اخلاقی و حرفه ای درجه یک هستند کار خوانندگی کنسرت را به عهده دارند. محمود صالحی از هنرمندان برگزیده جشنواره های موسیقی کشور است که مدت هاست با وی و عارف احسنت کار می کنم و خوشحالم که این دو هنرمند در این کنسرت به جامعه موسیقی کشور معرفی می شوند.
ساکت در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: به هر حال من از اینکه سالار عقیلی در این اجرا حضور ندارد بسیار متاسفم و حالا که ما در یک عمل انجام شده قرار گرفتیم امیدوارم بتوانیم کنسرت بسیار متفاوت و جذابی را به مخاطبان و علاقه مندان موسیقی ایرانی تقدیم کنیم. من اطمینان دارم بعد از بازگشت سالار عقیلی به ایران و جلساتی که وی به طور حتم برای ارائه توضیحات با مسوولان خواهد داشت او دوباره فعالیت های خود را از سر می گیرد

بازدیدها: 41

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *