سلطانی‌فر در مصاحبه با اسپوتنیک روسیه: زمینه همکاری در حوزه گردشگری  بین ایران و روسیه وجود دارد

زمینه‌های همکاری در حوزه گردشگری، حفظ و نگهداری از میراث فرهنگی و همکاری مراکز مطالعاتی و پژوهشی بین دو کشور ایران و روسیه وجود دارد. به گزارش خبرگزاری میراث آریا، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: طبق دستورالعملی که به فرودگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران از جمله فرودگاه امام خمینی تهران، شیراز، تبریز، مشهد و اصفهان ابلاغ شده است، تمامی توریست‌های روسیه و ۱۹۰ کشور جهان می‌توانند ویزای فرودگاهی ۳۰ روزه دریافت کنند که این ویزا پس از انقضا برای ۱۵ روز دیگر هم قابل تمدید است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مورد همکاری ایران و روسیه در زمینه حفظ و نگهداری میراث فرهنگی اظهار داشت: با توجه به اینکه کارشناسان دو کشور دارای توانمندی‌های خوبی در زمینه پژوهش، احیا و مرمت آثار فرهنگی و تاریخی هستند، زمینه همکاری در این بخش وجود دارد که در نشست‌های آتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
سلطانی‌فر اضافه کرد: همکاری مراکز مطالعاتی و پژوهشی و همچنین موزه‌های روسیه با مراکز پژوهشی و موزه‌های ایران، برگزاری نمایشگاه‌های مشترک و همکاری در زمینه مرمت و احیای اشیای تاریخی و فرهنگی از دیگر زمینه‌های همکاری بین دو کشور است.

بازدیدها: 90

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *