نامزدهاي اصلاح‌طلبان را در سراسر كشور بشناسيد

 

شرق: شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، روز گذشته لیست نهایی کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را منتشر کرد. همچنین لیست صدای ملت که توسط علی مطهری منتشر شده هم در بسیاری از حوزه ها با لیست اصلاح طلبان مشترک است و در برخی از حوزه ها که اصلاح طلبان، نامزدی را اعلام نکرده یا مورد حمایت قرار نداده اند، نامزدهای مورد حمایت صدای ملت در قسمت «مورد حمایت‌ها »در جدول زیر معرفی شده اند. فهرست کامل کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان در سراسر کشور را به تفکیک استان‌ها در ادامه می خوانید.
همچنین از آنجایی که در برخی از حوزه های انتخابیه استان‌ها، اصلاح طلبان موفق به معرفی نامزدهای خود نشدند، در  فهرست نامزدهای استان‌های مختلف نام حوزه هایی که اصلاح طلبان و صدای ملت در آنها نامزد معرفی نکرده اند، حذف شده اند.  
در این لیست‌ها استان تهران معرفی نشده و نامزدهای سایر نقاط کشور معرفی شده اند. در انتها نیز فهرست نامزدهای مورد حمایت آیت الله هاشمی در انتخابات مجلس خبرگان در استان‌های مختلف کشور، برای اطلاع مخاطبان منتشر شده است. 
جهت آشنایی با نامزدهای اصلاح طلبان در تهران و سایر حوزه های انتخابیه کشور به صورت جزئی تر، می توانید به پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان (گام دوم) مراجعه کنید. 

 

بازدیدها: 54

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *