استقرار پاکبانان شهرداری تربت حیدریه در مسیر زائران پیاده رضوی

 

تربت حیدریه- ایرنا- در آستانه سالروز شهادت ثامن الحجج حضرت رضا(ع) گروهی ۳۰ نفره از نیروهای خدماتی شهرداری تربت حیدریه برای ارائه خدمت به زائران پیاده رضوی، روز سه شنبه در شهر ملک آباد، واقع در ۳۷ کیلومتری جنوب غربی مشهد استقرار یافتند.

 

به گزارش ایرنا شهردار تربت حیدریه در آیین بدرقه این نیروهای اعزامی گفت: خدمت به زائران بقاع متبرکه ائمه اطهار ریشه در فرهنگ و سنت دیرین ایرانیان دارد و این افتخار برای ما که در حریم بارگاه رضوی ساکن هستیم ویژه تر است.
رمضانعلی شورابی افزود: از آنجا که همه ساله در ایام شهادت امام رضا (ع) شاهد حضور کاروان های پیاده زیادی از شهرهای مختلف کشور در مسیر جاده منتهی به مشهد مقدس هستیم، که به منظور مشارکت در ارائه خدمات به خیل زائران، با هماهنگی استانداری خراسان رضوی، شماری از پاکبانان تربت حیدریه به شهر ملک آباد، که نزدیک ترین شهر به مشهد است، اعزام و در آنجا مستقر می شوند.
در آیین اعزام این نیروها که با حضور شماری از مسئولان تربت حیدریه برگزار شد، حاضران در مراسم معنوی زیارت عاشورا شرکت کردند.
بالغ بر ۲۰۰ نیروی خدماتی در شهرداری تربت حیدریه فعالیت دارند که امسال برای نخستین بار، ۳۰ نفر از آن ها عازم ملک آباد شدند.
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.
تاکنون افزون بر ۱۰۰ هزار زائر پیاده از جای جای کشور وارد مشهد مقدس شده اند که حرکت کاروان های پیاده به سوی مشهدالرضا (ع) همچنان ادامه دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
۶۱۲۱/۵۱۳۲

 

 

 

 

بازدیدها: 44

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *