دعوت فوتبالیست نوجوان بردسکنی به تیم ملی زیر ۱۳ سال

تربت حیدریه – ایرنا – دبیر هیات فوتبال بردسکن اعلام کرد: فوتبالیست نوجوان بردسکنی به اردوی تیم ملی زیر ۱۳ سال ایران دعوت شد.

سعید عبدی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهیار عباس نژاد، عضو تیم نونهالان باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بردسکن به عنوان تنها بازیکن منتخب استان خراسان رضوی به این اردو فراخوانده شده است. 
وی گفت: این بازیکن در شمار ۶۰ فوتبال آموز در فستیوال ملی فوتبال پایه که از طرف آکادمی ملی فوتبال و زیر نظر مربیان و استعدادیابان در رامسر برگزار شد، حضور داشت که از سوی آنان انتخاب شد.
وی افزود: تیم ملی فوتبال زیر ۱۳ سال ایران به منظور تامین آینده تیم های ملی تشکیل می شود تا با تربیت بازیکنان و تزریق آنها به تیم های ملی، شاهد رشد و موفقیت فوتبال پایه باشیم.
مهیارعباس نژاد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آرزوی خود برای حضور در سطح فوتبال ملی، گفت: از ۶ سالگی آموختن فوتبال را در مدرسه فوتبال نصر آغاز کرده و سالهای ۹۱ و ۹۲ در منتخب آموزشگاه ها بازی کردم و سال ۹۳ و۹۴ در فستیوال ۱۰ و ۱۱ ساله های استان خراسان رضوی شرکت کردم.
وی افزود: امسال پس از انتخاب توسط نماینده فدراسیون فوتبال و مسئول استعدادیابی خراسان رضوی برای حضور در جمع تیم منتخب استان، به عنوان دروازه بان تیم استان انتخاب و در شهریورماه در فستیوال ملی در رامسر به میدان رفتم.
شهرستان ۷۶ هزار نفری بردسکن در ۲۷۳ کیلومتری مشهد قرار دارد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

بازدیدها: 40

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *