آغاز رقابت های گروه هفت لیگ دسته سه بانوان کشور در تربت حیدریه

تربت حیدریه- ایرنا- مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال بانوان لیگ دسته سه کشور از گروه هفت، روز چهارشنبه در سالن ورزشی شهدای نهم دی تربت حیدریه آغاز شد.

رئیس هیات فوتبال تربت حیدریه در حاشیه این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: رقابت ها در مدت سه روز و با حضور سه تیم طبس، تهران و تربت حیدریه به نمایندگی از استان های خراسان جنوبی، تهران و خراسان رضوی برگزاری می شود.
احمد رضوی با بیان اینکه مسابقات در قالب هشت گروه در حال انجام است، افزود: ما میزبان گروه منطقه هفت هستیم که در این گروه استان های سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سه تیم از استان تهران شرکت دارند که البته چهار تیم به تربت نیامده اند.
وی گفت: رقابت ها به صورت دوره ای برگزار و در نهایت ۲ تیم از هر گروه صعود کرده و در نهایت چهار تیم از مجموع ۱۶ تیم موجود، به لیگ دسته دوم کشور راه خواهند یافت.
نماینده فدراسیون فوتبال نیز، سطح فنی مسابقات را خوب و میزبانی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: متاسفانه در سطح کشور، هیات های فوتبال استان ها، فوتسال بانوان را ندیده می گیرند و این بیشتر به واسطه فقدان حامی در این بخش است.
مریم قنبری افزود: در چنین فضاهایی است که به توانمندی بانوان بیشتر پی می بریم و امیدوار هستیم در قالب چنین رقابت هایی ورزش بانوان بیشتر جدی گرفته شود.
در نخستین دیدار این مسابقات تیم تهران با نتیجه ۵ بر ۳ برابر تیم طبس به پیروزی رسید.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

 

بازدیدها: 31

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *