مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری خبر داد:تهران میزبان هفته فرهنگی سیستان و بلو چستان و از ۳ شهریورماه در خانه هنرمندان آغاز می‌شود

تهران میزبان هفته فرهنگی سیستان و بلوچستان

تهران- ایرنا- مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: هفته فرهنگی استان سیستان و بلوچستان از فردا ۳ شهریورماه در تهران آغاز می‌شود.

محمدابراهیم لاریجانی عصر شنبه گفت: در راستای اجرای سیاست‌های سازمان مبنی بر توزیع سفر در کشور و حمایت از استان‌های پرظرفیت ولی کمتر شناخته‌شده، این بار در تهران هفته فرهنگی استان سیستان و بلوچستان، در دو بخش جداگانه از تاریخ ۳ لغایت ۸ شهریورماه برگزار می‌شود.

او افزود: بخش اول هفته فرهنگی، از تاریخ ۳ تا ۶ شهریورماه از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱:۳۰ در محل خانه هنرمندان و بخش دوم آن از تاریخ ۶ لغایت ۸ شهریورماه در محل مجموعه فرهنگی، ورزشی توچال از ساعت ۱۰ الی ۲۲ برگزار می‌شود.»

بر اساس اعلام از اداره کل روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری خاطرنشان کرد: در برنامه‌های پیش رو، ظرفیت‌های گردشگری استان سیستان و بلوچستان باهدف ایجاد انگیزه سفر گردشگران به این منطقه صورت می‌پذیرد.

او افزود: هم‌زمان با این رویداد، جلسه با آژانس و تور گردانان تهرانی که در حوزه تورهای داخلی فعالیت می‌کنند برای معرفی استان و بررسی چگونگی تعریف تور و ایجاد موج سفر به استان و بلوچستان در دستور کار قرار می گیرد.

اجرای موسیقی و مراسم‌های آیینی، ارائه بسته‌های تبلیغات گردشگری و نیز عرضه صنایع‌دستی بخش اصلی برنامه‌های هفته‌های فرهنگی پیش رو به شمار می‌آی

 

 

IMAGE6347771263160820431565625673870911_397

 

 

 

بازدیدها: 16

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *