روزانه ۶۰ هزار ماسک در تربت‌حیدریه تولید می‌شود

روزانه ۶۰ هزار ماسک در تربت‌حیدریه تولید می‌شود

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک در این شهرستان خبر داد.

سیدجواد حسینی روز چهارشنبه در جریان بازدید معاون فرماندار تربت‌حیدریه و شماری از مسوولان محلی از کارگاه‌های تولید ماسک این شهرستان افزود: هم‌اکنون ۲ کارگاه در این شهرستان در زمینه تولید ماسک مشغول فعالیت هستند.

وی با تاکید بر نظارت مستمر از واحدهای تولید ماسک و عرضه آن در بازار ادامه داد: ماسک‌های تولیدی با نظارت مستمر مسوولان در اختیار داروخانه‌ها و فروشگاه‌های کالاهای طبی زیرپوشش دانشگاه علوم پززشکی تربت‌حیدریه قرار می‌گیرند.

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: مردم می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا اعتراض خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۵۲۳۱۳۰۷۰ واحد مدیریت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی چندی پیش، نرخ مصوب هر عدد "ماسک سه‌لایه" در محل واحد صنعتی را ۱۰ هزار و ۵۰۰ ریال و برای عرضه به مصرف‌کننده در این استان ۱۳ هزار ریال اعلام کرد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت این شهرستان‌ها در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد.

این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان  ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفر را در کشور گرفته است. 

همچنین تاکنون ۲۷۲ هزار و ۵۳۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران بهبود یافته‌اند. 

بازدیدها: 9

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *