نماینده ادوار مجلس: برخی نمایندگان مجلس از وظایف و جایگاه خود اطلاع دقیقی ندارند:علی بختیار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره اظهارات نماینده مردم قم علیه رییس جمهوری اظهار کرد: بیشتر تحرکاتی که در این چند ماه از قوه مقننه سراغ داریم تخریبی، انتخاباتی و حتی اجرایی است که با ذات کار نمایندگی منافات دارد.  کسانی که باید در صف نخست وضع قوانین ضروری و ناظر بر اجرای آنها باشند، فضای جامعه را بیش از پیش ملتهب و هیجانی کرده‌اند که این به ضرر مردم و کشور خواهد بود

برخی نمایندگان مجلس از وظایف و جایگاه خود اطلاع دقیقی ندارند

تهران- ایرنا- نماینده مجلس دهم، بیشتر تحرکات چند ماه اخیر مجلس را با ذات کار نمایندگی مغایر دانست و گفت: برخی نمایندگان گویا از وظایف و جایگاه خود اطلاع دقیق و درستی ندارند که در این باره باید از سوی هیأت رییسه و کمیسیون‌های داخلی توجیه لازم انجام پذیرد تا به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنند.

علی بختیار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره اظهارات نماینده مردم قم علیه رییس جمهوری اظهار کرد: بیشتر تحرکاتی که در این چند ماه از قوه مقننه سراغ داریم تخریبی، انتخاباتی و حتی اجرایی است که با ذات کار نمایندگی منافات دارد.  کسانی که باید در صف نخست وضع قوانین ضروری و ناظر بر اجرای آنها باشند، فضای جامعه را بیش از پیش ملتهب و هیجانی کرده‌اند که این به ضرر مردم و کشور خواهد بود.

رییس فراکسیون پاسخگو در مجلس دهم افزود: شاید در جریان کامل قوانین تصویب شده در مجلس یازدهم برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم نباشم که امیدوارم رسانه‌ها بیشتر به این موضوع بپردازند ولی چیزی را که می‌بینیم ایجاد تنش و جدال برای سرپوش گذاشتن بر کمبودها و نارسایی‌هایی است که قولش را به مردم داده بودند.

بختیار تصریح کرد: برخی نمایندگان گویا از وظایف و جایگاه نمایندگی اطلاع دقیق و درستی ندارند که در این باره باید از سوی هیأت رییسه و کمیسیون‌های داخلی توجیه لازم انجام پذیرد تا به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنند.

وی بیان داشت: فحاشی و تهدید رییس‌جمهوری در شأن نماینده مجلس نیست و هیچ دستاوردی چه در حال و چه در آینده نصیب کسی نخواهد کرد ولی کم‌ترین اثر آن خوشحال کردن دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب خواهد بود. مردم با دقت تمام این رفتارها را رصد می‌کنند و قطعاً به چنین رویکرد و تفکری در هر انتخابی پاسخ منفی خواهند داد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس دهم خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی یعنی کمک به همنوع و رفع مشکلات مردم نه ایجاد التهاب بیشتر در جامعه.

بازدیدها: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *