۷۶ انشعاب غیرمجاز در فضای سبز تربت‌حیدریه شناسایی شد

 

تربت‌ حیدریه- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت‌حیدریه گفت: طی بررسیهای انجام شده با نماینده شهرداری این شهر ۷۶ انشعاب غیر مجاز آب در فضای سبز شهری شناسایی شد.

علیرضا عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار است در جلسه ای با مسوولان شهرداری تربت حیدریه نسبت به تعیین تکلیف،مهر و موم یا کنتورگذاری و تبدیل به مجاز شدن این انشعابات تصمیم گیری شود.

وی اظهار کرد: انشعابات غیر مجاز آب از جمله  چالشهای شرکتهای تابعه آب و فاضلاب در شهرستان های خراسان رضوی محسوب می شود که بخشی از آب بدون درآمد را تشکیل می دهد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: سرقت آب، یک پدیده ناپسند اجتماعی است که در پی کاهش بارش ها و کمبود منابع آب زیر زمینی، روند آبرسانی به مشترکان مجاز را دچار اخلال می کند.
عباسی افزود: فضای سبز شهر تربت حیدریه ۶۰۰ هکتار و نیاز آبی آن  ۲۱۰ لیتر برثانیه  است که ۶۷ لیتر آن از چاههای متعلق به شهرداری و بقیه از شبکه آبفا تامین می شود.
وی بر استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب تصفیه خانه تربت حیدریه برای آبیاری فضای سبز شهر به عنوان یک راهکار تاکید کرد و افزود: تا عملی شدن این طرح، اشتراک موقت به شهرداری واگذار می شود و در غیر این صورت اقدام به جمع آوری انشعابات غیر مجاز خواهد شد.

شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد قرار دارد.

بازدیدها: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *