برنامه انجمن فرهنگ و سیاست لغو شد؛حمله به سخنرانی آذر منصوری در یاسوج

 


برنامه افتتاحیه فرهنگ و سیاست یاسوج که قرار بود با سخنرانی آذر منصوری برگزار شود با فشار تندرو‌ها به هم خورد.

آذر منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ با اعلام اینکه در این حمله آسیب جدی ندیده است، گفت: اعضای انجمن اسلامی از مدت‌ها قبل برنامه ریزی کرده بودند و مجوز گرفته بودند اما امروز به محض اینکه وارد سالن شدم شعار دادند و اصلا اجازه صحبت به مسئول فرهنگی دانشگاه را هم ندادند.

وی تاکید کرد: این برنامه کنسل شده و اگر می‌ماندیم مشخص نبود چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

عارف یزدانی دبیر تشکل فرهنگ و سیاست با اشاره به اینکه روز چهارشنبه مجوز این برنامه صادر شده است، گفت: شب گذشته نیز فرماندار شهر آقای دکتر محمدکاظم نظری تاکید کردند که این برنامه برگزار شود. مسئول حراست دانشگاه آزاد هم در جلسه بود. اما در میان جلسه مسئول دفتر نمایندگی رهبری زنگ زد و گفت شنیدم قرار است برخورد فیزیکی علیه ایشان انجام شود که مراقب باشید که فرماندار اطمینان داد حراست قول داده همه تمهیدات را انجام دهد.

دبیر تشکل فرهنگ و سیاست دانشگاه یاسوج ادامه داد: صبح خانم منصوری را به هتل آوردیم برای صبحانه که به ما خبر رسید اجازه ورود به اعضای تشکل را به سالن نمی‌دادند و وقتی وارد سالن شدیم دیدیم فقط اصولگرایان در سالن هستند. به یک نفر از بچه‌های تشکل‌های اصلاح‌طلب اجازه ورود نداده بودند. بعد که ما آمدیم شعار مرگ بر فتنه گر دادند و یک دفعه از سه طرف سالن شروع به حمله کردند و ما ایشان را اسکورت کردیم و به یک اتاق بردیم و حتی می‌خواستند درب اتاق را بشکنند.

وی افزود: حتی وقتی ایشان سوار ماشین شدند به ماشین ایشان حمله کردند و در این درگیری‌ها سه نفر از دانشجویان اصلاح‌طلب آسیب دیدند، دو نفر از آقایان و یک نفر از خانم‌ها. که به گفته این خانم یکی از دانشجویان اصولگرا با مشت به صورت ایشان زده است و در حال حاضر بیمارستان است. یکی دیگر از دانشجویان هم با چاقو ضربه خورده و ظاهرا وقتی یک خانمی با چاقو به خانم منصوری حمله کرده بود ایشان خود را حامل قرار داده بود.

به گزارش ایلنا، یک سایت محلی نزدیک به اصولگرایان در خبری نوشته بود امروز مطلع شدیم که با دعوت تشکل انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج، آذر منصوری که از بایکوت نشینان دایره اصلاحات نیز بوده در دانشگاه آزاد یاسوج سخنرانی خواهد کرد، موضوعی که از خط قرمز‌های نظام و توجه نکردن به آن‌ها گذشته است

 

 

بازدیدها: 184

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *