فعال اصلاح طلب: مردم مجلس را نوسازی می کنند

مشهد – ایرنا – عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: مجلس نیازمند خانه تکانی است و مردم در هفتم اسفندماه، همانند ۲۴ خردادماه ۹۲، نسبت به نوسازی معنادار قوه مقننه عمل خواهند کرد.

 

به گزارش ایرنا، سیدحسن رسولی شنبه در جمع حامیان یکی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تکیه ابوالفضلی شهرستان بردسکن خراسان رضوی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که مجلس ریل گذار نحوه اداره کشور در سایر بخش ها است گفت: مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای، نسبت به نوسازی و تغییر معنادار در ترکیب ۲۹۰ کرسی مجلس اقدام خواهند کرد.
استاندار خراسان در دوره اصلاحات اظهار کرد: ما اصلاح طلبان نسبت به نحوه انجام اداره کشور در برخی از ارکان معترض بوده وهستیم و باید در انتخابات هفتم اسفندماه با شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی گام و حرکت جدیدی را در نوسازی و خانه تکانی مجلس برداریم.
رسولی افزود: متاسفانه هنوز که هنوز است برخی نمایندگان مجلس حاضر نیستند به خواسته ملت تن دهند و در مقابل دولت منتخب مردم صف آرایی می کنند.
این فعال اصلاح طلب گفت: امروز مردم از رکود اقتصادی رنج می برند و ما باید مجلسی کارآمد و توانمند در همه حوزه ها برای ایجاد هماهنگی و همگرایی بین دولت و مجلس، به عنوان دو بازوی اصلی اداره کشور تشکیل دهیم.
وی عنوان کرد: براساس اعلام بانک مرکزی در هشت سال دولت مهرورز درآمد حاصل از فروش نفت معادل ۵۵ سال یعنی از سال ۱۳۳۷ تا سال ۱۳۹۲ بوده است اما آنچه در کشور ایجاد شد فقر و بیکاری و گرفتاری بود.
وی اظهار داشت: نفتی که در دولت قبلی ۱۷۰ دلار بود اکنون به ۱۸ دلار رسیده است که با همه این مشکلات دولت تدبیر و امید توانسته است گام های خوبی در حوزه های مختلف بردارد.
رسولی گفت: مردم باید مجلسی تشکیل دهند که کارآمد و زیبنده نظام اسلامی باشد.
وی افزود:اصلاح طلبان در انتخابات به هیچ عنوان به رقبای خود اهانت نخواهند کرد و منشور و گفتمان اصلاح طلبی را سرلوحه کار خود قرار می دهند.
استاندار اسبق خراسان اظهار داشت: امروز متاسفانه چه برچسب هایی که به اصلاح طلبان، که در خط امام (ره) و از یاران امام بوده اند، نمی زنند و چه جسارت هایی که به بزرگان اصلاحات نمی شود.
عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات گفت: یکی از معضلاتی که در سال های اخیر در کشور قبح آن شکسته شد دروغگویی بود و متاسفانه با شعور مردم بازی کردند.
رسولی افزود: امروز بیکاری در بین جوانان و فارغ التحصیلان بیش از ۳۰ درصد است که دولت تدبیر و امید توانسته است علی رغم همه مشکلات اقتصادی، این شاخص را کاهش دهد.
وی با بیان اینکه دولت موفق شده تورم ۴۱ درصدی را به ۱۳ درصد برساند، گفت: در حوزه بین المللی نیز با الطاف الهی و با حمایت های رهبری، مهمترین پرونده دیپلماسی کشور یعنی برجام به سرانجام رسید.
مشاور محمدرضا عارف اعلام کرد: در انتخابات آینده ریاست جمهوری، عارف به عنوان مهمترین رقیب دولت، به هیچ وجه در مقابل دکتر روحانی به رقابت برنخواهد خاست تا روحانی بتواند در چهار ساله دوم نیز پیروز میدان شود.
رسولی از مجریان انتخابات و دیگر مسئولان اجرایی خواست با توجه به اینکه منابع مالی آنها از جیب مردم است به هیچ عنوان در سرنوشت انتخابات دخالت نکنند.
شهرستان بردسکن با ۷۲ هزار نفر جمعیت در۲۹۴ کیلومتری مشهد قرار دارد.
حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل آباد، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۱۶ نفر بر سر آن رقابت می کنند.

بازدیدها: 53

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *