پیام انتخاباتی سعید حجاریان

 

سعید حجاریان در پیامی برای دانشجویان امیرکبیر اعلام کرد: گذر از این چشم‌انداز مه‌آلود جز به امید میسر نیست. امید بذر هویت ماست و هیچ آرمانی بدون امید پا به عرصه واقعیت نمی‌نهد.

به گزارش ۹صبح به نقل از ایلنا، سعید حجاریان که به دلیل مشکلات جسمی موفق به حضور در همایش (چرا باید رای بدهیم) در دانشگاه امیر کبیر نشد در پیامی ضمن تشویق دانشجویان و عموم مردم به شرکت در انتخابات هفتم اسفند و رای دادن به لیست کامل ائتلاف اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به بیان نکاتی درباره وضعیت موجود سیاسی یک کشور پرداخت.

در متن پیام آمده:

ابتدا سلام می‌کنم به همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پلی‌تکنیک

نام پلی‌تکنیک پیوندی ناگسستنی با جنبش دانشجویی، آرمانخواهی و نشاط سیاسی دارد. امیدوارم عذر مرا بپذیرید که علیرغم میل باطنی به علت مشکلات جسمی امکان حضور در جمع شما را نیافتم.

دوستان و یاران فرصت اندک است روزگاری در این سرزمین حماسه‌ای چون دوم خرداد، خطر جنگ، تهدید، انحصارطلبی و یکه‌تازی را از میهن دور کرد.

قصور‌ و تقصیر‌ها سرنوشت ملت ما را به دست مجالسی سپرد که مانع به ثمر نشستن حضور حماسی مردم در انتخابات‌های بعدی شد.

می‌دانم که انتظار دانشجویان آرمانگرای ما آزادی، عدالت و حاکمیت قانون در جامعه است، اما می‌گویم که مسئولیت امروزمان تلاش برای بازگشت اداره جامعه به سمت عقلانیت و بازسازی تخریب‌های دهه گذشته است. تخریب‌هایی که حاصل حاکمیت یک‌دست اصولگرایان و افراطیون در دولت و مجلس و دیگر نهادهای کشور بوده‌است.

می‌دانم که انتظار دانشجویان آزادیخواه ما انتخاباتی آزاد، ‌ با حضور تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی کشور است اما می‌گویم «مرا کیفیت چشم تو کافیست، ریاضت‌کش به بادامی بسازد»

راه دموکراسی از نرمالیزاسیون و به‌سامان کردن کشور و راه نرمالیزاسیون از مسیر صندوق‌های رای می‌گذرد. گذر از این چشم‌انداز مه‌آلود جز به امید میسر نیست. امید بذر هویت ماست و هیچ آرمانی بدون امید پا به عرصه واقعیت نمی‌نهد.

سعید حجاریان؛ سوم اسفندماه

بازدیدها: 75

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *