سومین کنفرانس بین المللی”  روانشناسی ، علوم تربیتی و سبک زندگی “

                                                                                                                          

روانشناسی و علوم تربيتي دانشي است که به مطالعه تعليم و تربيت و بازشناسي مباني ، اهداف ،اصول و روش هاي آن مي‌پردازد تا بتواند به ترسيم يک نظام منسجم در تعليم و تربيت دست يابد ؛ نظامي که به بهترين نحو منافع و مصالح انسان‌ها را فراهم سازد و بدين منظور از يافته‌هاي  جامعه شناسي ، اقتصاد ، مديريت و فلسفه نيز بهره مي‌برد .

با توجه به ريشه‌اي بودن و نفوذ تعليم و تربيت در همه ابعاد زندگي فردي و اجتماعي انسان و تاثير پذيري نهادهاي مختلف اجتماعي از آن ، در کشورهاي پيشرفته ، بيشترين هزينه‌ها صرف آموزش و پرورش مورد نظر آنها شده و تحقيقات عميق وگسترده اي جهت بهبود و گسترش آن صورت مي‌گيرد . اما در کشوراسلامي ما ، تعليم و تربيت با آن همه اهميتش در اسلام ، هنوز جايگاه شايسته خود را پيدا نکرده است .

امید است با حمایت محققان و صاحب نظران عزیز این مرز و بوم بتوان گامهای استواری در جهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه در حوزه های علوم تربیتی، روانشناسی و مطالعات اجتماعی- فرهنگی در زمینه سبک زندگی برداشت.

سومین کنفرانس بین المللی"  روانشناسی ، علوم تربیتی و سبک زندگی "با هدف بررسی متدهای بومی و بین المللی و تببین راهکارهای مدیریتی و توسعه آفرین در شهریور ماه سال ۱۳۹۵ برگزار خواهد گردید. امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش کمیته علمی، با برگزاری این کنفرانس بتوانیم گامی هرچند کوچک در راه اعتلای کشور عزیزمان برداریم.در این راه دست همه تلاشگران اجرایی و کلیه صاحبنظران علمی را به گرمی می فشاریم.

بازدیدها: 49

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *