یک فعال سیاسی: دولت آنچه هست را با صراحت به مردم بگوید

نماینده مردم نیشابور در مجلس ششم گفت: دولت روحانی باید دقیقا آنچه هست را با صراحت به مردم بگوید.

حسین انصاری راد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسنا- منطقه خراسان، با بیان این که اصولگرایان در سیاست‌های خود شکست خوردند و نتیجه آن در انتخابات اسفندماه در تهران گویا بود، ادامه داد: مشاهده کردید که تهرانی‌ها به لیستی که بسیار شناخته شده بود رای ندادند و به فهرستی رای دادند که ۲۵ نفر از آنها را نمی‌شناختند.

انصاری‌راد یادآور شد: اصولگرایان که در انتخابات ۹۲ شکست خوردند انتقادهایی اقتصادی به دولت روحانی مطرح می‌کنند که کاش یک صدم آن را به دولت احمدی‌نژاد می‌گفتند، در دولت یازدهم روابط بین‌الملل به صورت ملایم و نرم در آمده و اگر دوام پیدا کند قطعا این روابط مطلوب خواهد بود و داد و ستدهای ایران به بهترین نحو انجام خواهد شد.

نماینده پیشین مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت روحانی اهتمام جدی در زمینه اقتصاد دارد، تصریح کرد: رسیدن تورم ۴۰ درصدی به حدود دوازده درصد توفیق بزرگی است و شکی نیست که دولت روحانی اهتمام به رفع مشکلاتی دارد که دولت احمدی‌نژاد به وجود آورده است. 

وی گفت: دولت روحانی باید دقیقا آنچه هست را بگوید، اگر نقصی در اداره کشور وجود دارد با صراحت و شفافیت بگوید و آنچنان روشن و شفاف واقعیات اقتصادی و اداری کشور را بازگو کند که مردم به او اعتماد کنند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه مهمترین مساله این است که صداقت و امانت دولت روشن شود، افزود: دولت باید مشکلات و عیب‌ها را بگوید تا مردم بدانند، اصولگرایان مخصوصا تندروهای آنان اگر در نقد دولت روحانی اتاق فکر هم داشته باشند موفق نیستند چرا که شکست خورده‌اند. 

انصاری‌راد در خصوص احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی در انتخابات سال ۹۶ عنوان کرد: باید ببینیم کاندیدای اصولگرایان چه کسی خواهد بود، اگر آنان با کاندیدای مطلوب وارد میدان انتخابات نشوند و نامزد آنان با جبهه‌های تندرو و رادیکال در ارتباط باشد طبیعتا اصولگرایان خردمند می‌توانند از روحانی حمایت کنند.

 

بازدیدها: 42

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *