دستگیری گروه سارقان حرفه ای در تربت حیدریه

تربت حیدریه – ایرنا – فرمانده انتظامی تربت حیدریه اعلام کرد: یک گروه چهار نفره سارقان حرفه ای با بیش از ۷۰ فقره سرقت در این شهرستان به دام افتاد.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی این نیرو، سرهنگ سیدابوالقاسم حیدری مقدم چهارشنبه اظهار کرد: سرقت خودرو، سرقت های سریالی وسایل داخل خودرو، کیف پول زنان، گوشی تلفن همراه، مدارک هویتی و دسته چک از جمله موارد کشف شده از مخفیگاه این سارقان است.
وی گفت: به دنبال دریافت گزارش چند فقره سرقت سریالی، طرح تشدید مبارزه با سرقت به اجرا درآمد که یکی از سارقان که جوانی ۳۳ ساله است، دستگیر و از طریق وی سه همدست وی نیز دستگیر شدند و اموال مسروقه نیز به مالباختگان بازگردانده شد. 
وی اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه نیز هنگام کنترل مسافران یک دستگاه اتوبوس که از استانهای جنوبی راهی مشهد بود، از یک قاچاقچی جوان سه کیلو و ۲۲۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف و ضبط و متهم را پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دادند.
حیدری مقدم همچنین از دستگیری یک کیف قاپ حرفه ای با پنج فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم ۳۰ ساله به نام مرتضی بعد از دستگیری به سه فقره کیف قاپی، یک فقره زورگیری و یک فقره سرقت خودرو پراید با همدستی دوستش به نام اصغر اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

بازدیدها: 48

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *